Stilikon til rekordlav månedlig ydelse

Stilikon til rekordlav månedlig ydelse

Takket være et nyt tilbud på finansiering af Fiat 500 er det nu muligt at få det unikke designikon fra blot 995 kr. om måneden. Og for kun 100 kr. mere får man den veludstyrede Lounge-udgave.

Et elegant designikon, en tidløs klassiker, fuld af sjæl og personlighed. Skønt bilen er lille, har Fiat 500 store kvaliteter. Derfor er der heller ikke noget at sige til, at den lige siden sin lancering har været blandt de allermest populære biler i sit segment herhjemme. Og med de nye tilbud på finansiering fra FCA Capital Danmark er der nu mulighed for at sætte sig ind i sin egen udgave af den charmerende italiener for en udsædvanligt god pris.

Pop fra 995 kr. om måneden

Netop nu er der derfor mulighed for at finansiere sin Fiat 500 Pop for blot 995 kr. om måneden i 108 måneder, med en udbetaling på 17.100 kr. og en sidste ydelse på 17.000 kr. Udover den rekordlave pris får du med Fiat 500 Pop også udstyr som bl.a. 5’’ Uconnect med touchskærm, aircondition, syv airbags, læderrat med ratbetjening, el-ruder foran, isofix-beslag og el-sidespejle.

Lounge fra 1.095 kr. om måneden

Også udstyrsvarianten Lounge har lige nu særligt gunstige vilkår for finansiering. Den fås fra 1.095 kr. om måneden i 108 måneder med 17.100 kr. i udbetaling og en sidste ydelse på 18.000 kr. Med andre ord får man udstyr som 7’’ Uconnect med touchskærm og Apple CarPlay, fartpilot, 15’’ alufælge og indfarvede sidespejle for en merpris af 100 kr. om måneden sammenlignet med en Pop.

For begge modeller er der desuden også mulighed for at opgradere til den topløse Fiat 500C eller at tilføje MTA-automatgear.

Fiat 500 Pop

Finansiering via FCA Capital Danmark af Fiat 500 Pop. Løbetid 108 mdr. Var. debitorrente 1,99 %. ÅOP 4,97 %. Kontantpris v/u finansiering 114.990/129.990 kr. Udbetaling 17.100 kr. Mdl. ydelse 995 kr. Sidste ydelse 17.000 kr. Samlede kreditbeløb 106.385 kr. Samlede kreditomk. 17.080 kr. Samlet tilbagebetaling 123.465 kr. Betinget af kreditgodkendelse. Gælder t.o.m. 31.12.2019

Fiat 500 Lounge

Finansiering via FCA Capital Danmark af Fiat 500 Lounge. Løbetid 108 mdr. Var. debitorrente 1,99 %. ÅOP 5,34 %. Kontantpris v/u finansiering 119.990/139.990 kr. Udbetaling 17.100 kr. Mdl. ydelse 1.095 kr. Sidste ydelse 18.000 kr. Samlede kreditbeløb 116.985 kr. Samlede kreditomk. 18.180 kr. Samlet tilbagebetaling 135.165 kr. Betinget af kreditgodkendelse. Gælder t.o.m. 31.12.2019

WLTP med standardudstyr: Forbrug v. bl. kørsel 17,9 km/l, CO2-emission 130 g/km. Årlig ejerafg.: 1.080 kr. Bilen er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris og ejerafg.

Emner

Fiat startede tilbage i 1899 med grundlæggelsen af Fabbrica Italiana Automobili Torino, også forkortet FIAT. Virksomheden har en mere end 120 års tradition for at designe og producere mini- og små biler, hvoraf mange er blevet ikoner for hele generationer. Med mere end 1,3 million enheder solgt over hele verden hvert år er mærket primært fokuseret på funktionalitet, nemme køreegenskaber, at være prisattraktive og energieffektive, samtidig med at der sigtes efter et unikt design og innovative løsninger.

Fiat er en del af FCA, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES, som designer, udvikler, fremstiller og sælger køretøjer og relaterede dele, tjenester og produktionssystemer over hele verden. Koncernen driver 102 produktionsfaciliteter og 46 R&D-centre samt er til stedet igennem forhandlere og distributører i mere end 135 lande.

FCAs bilmærker omfatter Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, FIAT, FIAT Professional, Jeep, Lancia, Ram og Maserati. Koncernens forretninger omfatter også Mopar (automobildele og service), Comau (produktionssystemer) og Teksid (jern og støbegods).

Hanne Langsig Sørensen

Pressekontakt Pressechef 21725172