Sort Sommer

Sort er det stilsikre valg der aldrig går af mode. Men hvorfor spille det sikre kort? Med de nye solbriller fra FLEYE kan du være stilfuld i sort og samtidig understrege din unikke personlighed med farver.

Der er lys i mørket! Kulfiberens mørke nuancer får liv fra friske sommerfarver i den nye solbrillekollektion fra danske FLEYE. Farverige stænger skaber en iøjnefaldende og sofistikeret kontrast til den mørke kulfiber.

De cylinderformede endestykker på stængerne er et tydeligt kendetegn ved FLEYE solbriller.

Eksklusive solbriller kræver den ypperste kvalitet. Polariserede Carl Zeiss glas med anti-refleksbehandling sikrer perfekt UV beskyttelse.

Don’t go mainstream! Skil dig ud til sommer!

Vejl. udsalgspris: DKK 2.945 ,-

Smugkig på den nye kollektion (SE RELATERET MATERIALE NEDENFOR)

Vis dig frem med et par kulfiber solbriller i et sofistikeret dansk design.

Selma 4537

Kulfiberens naturlige mønstre træder tydeligt frem i både de finmaskede og de mere grove vævninger.

Malek 4553

De lysegrønne stænger står i skarp kontrast til den mørke kulfiber. Iøjnefaldende og sofistikeret dansk design.

River 4505

• Design

FLEYE er prisvindende dansk brilledesign. Hvert enkelt brillestel er udført i fjerlette, allergi-venlige materialer såsom acetat, beta-titanium, kulfiber og bøffelhorn. Efter at have vundet de internationale design priser iF product design award, red dot honourable mention og Eyewear of the Year er det lille danske firma blevet verdenskendt.

FLEYE er en forkortelse af Fine Looking Eye.

Simon Christian Larsen

Pressekontakt PR & Communication Coordinator +45 4647 0000