Eyefi lancerer Cloud-tjeneste til nem håndtering af billeder

Eyefi, markedsførende inden for trådløse SD-kort, introducerer Eyefi Cloud, en Cloud-tjeneste, så man hurtigt kan få trådløs adgang på alle sine enheder til de billeder og videoer, man tager med et kamera eller videokamera.

Som tidligere bruger man bare et Eyefi Mobi hukommelseskort i stedet for et traditionelt standard SD-kort for at overføre billeder og video direkte til iOS eller Android™-enheder, men med den nye Cloud-tjeneste bliver billederne med det samme tilgængelige på flere enheder, som fx tablet, computer, smart-TV, etc.

"Med Eyefi Cloud får du en løsning til at dele dine bedste billeder og videoer på en måde, som vi er vant til fra smartphones. Forskellen er, at det nu også bliver muligt fra rigtige kameraer”, siger Per Skog, Nordic Marketing Manager hos Focus Nordic AB.
Eyefi-kortet overfører automatisk billederne til en app (iOS eller Android), og app’en loader derefter automatisk billederne/videoerne i høj opløsning op til Eyefi Cloud, hvor de ligger tilgængeligt for flere enheder.

• Transfer – Giver trådløs funktionalitet til kameraer, som ikke har det, og sender automatisk billeder til mobil eller computer.
  • Organize – Sorter og marker billeder, så du nemt kan finde dem senere.
  • Sync – Synkroniserer automatisk billeder mellem dine enheder.
  • Share – Inviter familie og venner til at kigge på dine billeder/album uden at registrering er nødvendig.

Ved køb af et nyt Eyefi Mobi hukommelseskort medfølger 90 dages fri afbenyttelse af tjenesten som prøvetid. Herefter koster et abonnement 44.99 € per år (ca. DKK 340,-).

Pris og tilgængelighed
Eyefi hukommelseskort er til levering nu til følgende vejl. udsalgspriser:
Eyefi 8GB Mobi hukommelseskort, DKK 399,-
Eyefi 16GB Mobi hukommelseskort, DKK 579,-
Eyefi 32GB Mobi hukommelseskort, DKK 749,-

• Biograf, film, fotografi

• trådløs overførsel
  • trådløs
  • eyefi
  • sd-kort
  • cloud
  • hukommelseskort