Jazzet dag på Langagergård Plejecenter

Jazzbandet Blå Mandag gav den hele armen til en formiddag med god musik og højt humør på Langagergård Plejecenter i Karlslunde. Det hele blev flankeret af lækre pølser og klassisk Cocio fra den opstillede pølsevogn.

Tre festligt klædte herrer fra Jazzbandet Blå Mandag underholdte med swingende jazztoner på Langagergård Plejecenter. Der blev sunget med på kendte melodier, der blev danset, musikønsker fra beboerne blev opfyldt af orkestret, og et par gange blev mikrofonen udlånt til en beboer, der sang for.

Jazzbandet spillede energisk rundt blandt de ældre i den store cafe og sørgede for, at der var kontakt til alle beboere i lokalet. Samtidig serverede personalet og de frivillige pølser og Cocio fra den opstillede pølsevogn på plejecenteret. Det blev en hyggelig formiddag for både beboere, medarbejdere og frivillige.

Langagergård Plejecenter
Langagergård Plejecenter er siden centeret blev bygget i 2012 blevet drevet det danske omsorgsselskab Forenede Care for Greve Kommune. Langagergård er hjem for 85 beboere.