Fødevarestyrelsen kvalitetsstempler Ringstedhaves køkken med en Elite-Smiley

Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter er i dag blevet tildelt en Elite-Smiley af Fødevarestyrelsen. Elite-smiley tildeles detailvirksomheder, som har opnået 4 glade smileys i træk.

Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter, som er en del af omsorgsselskabet Forenede Care A/S, har i dag haft besøg af Fødevarestyrelsen, og for fjerde gang i træk er centeret blevet tildelt en glad smiley – det udløser en Elite-Smiley.

“Vi er utroligt stolte, fordi Elite-Smileyen er resultatet af vores gennemgående fokus på, at kvaliteten på Ringstedhave skal være i top. Det er en bekræftelse af, at vores arbejde bærer frugt, og at vi leverer den kvalitet, borgerne fortjener.” fortæller en smilende Anja Nielsen, centerchef på Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter.

Først i dag, med det fjerde besøg siden åbningen i april 2018, har det været muligt for Ringstedhave at opnå den eftertragtede Elite-Smiley. Nu har centeret fået i alt 4 glade smileys på de 4 kontrolbesøg, Fødevarestyrelsen har foretaget.

• rehabilitering
  • elite smiley
  • neurorehabilitering
  • fødevarekontrollen
  • ringstedhave

Forenede Care - med hjertet i centrum.
Forenede Care tilbyder mange former for pleje på vegne af private, kommuner og regioner i Danmark. Vi er tryghedsskabende, kvalitetsbevidste, imødekommende og innovative. Og vores mission er klar: At tilbyde behandling, pleje og omsorg til alle danskere, fra deres aktive arbejdsliv til deres sidste år. Forenede Care sætter mennesket i centrum og søger at sikre borgerne en hverdag, hvor der lyttes til deres behov, og hvor borgerne har en høj grad af selvstændighed, indflydelse og frihed.