Gå til indhold
Stil tuben i køleskabet for ekstra kølende effekt. Perfekt, når huden bliver varm efter lidt for meget sol.

En helt til alle lejligheder

Den har sat tydelige spor i historien og ophører aldrig med at forbavse med sine egenskaber. Aloe vera – den fantastiske, inspirerende plante, der har gjort vores Aloe Vera Gelly til en stor Forever-favorit. Og det er ikke så mærkeligt, at det er et af vores mest populære produkter, for Aloe Vera Gelly har utrolig mange anvendelsesområder. Foruden at fugte og nære huden kan den også anvendes til kløende insektbid, eller hvis solen har været lidt for gavmild med sine stråler. Efter barbering, når huden er ekstra sart, er det perfekt at berolige og køle den med lidt Aloe Vera Gelly.

I alle situationer hvor din hud kræver lidt ekstra opmærksomhed og omsorg, er Aloe Vera Gelly klar til at pleje, berolige og køle. Hav altid en tube i badeværelsesskabet og én i håndtasken. Man ved aldrig, hvornår der er behov for, at hverdagshelten rykker ud.

Fordele

• Stabiliseret Aloe vera-gel til hudpleje
  • Absorberes hurtigt
  • Fugtgivende
  • Beroligende og fugtbevarende

Anvendelsestips

Højeste bedømmelse! Aloe Vera Gelly har fået bedømmelsen EXCELLENT i dermatologiske tests udført af Dermatest®.

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal