Prisbelønnet luksus med aloe bio-cellulose mask

Global Makeup Awards USA, Global Green Beauty Awards, Pure Beauty Awards – vores mest luksuriøse ansigtsmaske aloe bio-cellulose mask har fortjent alle priserne og al opmærksomheden.

Vi er meget stolte og glade for, at vores populære aloe bio-cellulose mask har vundet hele tre priser: guld i Global Makeup Awards USA 2020, sølv i Global Green Beauty Awards 2020 og Highly Commended i Pure Beauty Awards 2019.

Forevers aloe bio-cellulose mask er smart, supereffektiv, let at bruge og propfuld af gode hudplejende ingredienser. Forskellen er, at aloe bio-cellulose mask er baseret på biocellulose mættet med serum, der er spækket med Forevers Aloe vera af højeste kvalitet. Den er udviklet med avanceret teknologi for at være maksimalt fugtgivende og give en strålende, ungdommelig glød.

• Skønhed

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden. Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.