Revolutionerende infinite by Forever

Forevers eksperter inden for hudpleje har kombineret fantastiske ingredienser, som peptider, kollagen, naturlige mineraler og planter, med den seneste videnskab. Det har givet os disse avancerede produkter, der både supplerer Aloe vera og styrker dets fugtgivende og hudplejende egenskaber.

Produkterne arbejder for at reducere forekomsten af fine linjer og rynker, forbedre hudens glathed og give dig fornemmelsen af en strålende, fugtet hud, der både føles og opleves yngre.Dette revolutionerende sæt indeholder et kosttilskud og tre hudplejeprodukter med fokus på anti-aging. Det er første gang Forever markedsfører et kosttilskud sammen med hudplejeprodukter, og det gør Infinite by Forever til en revolutionerende hudplejeserie!

Med sine kraftfulde ingredienser, der plejer din hud både indvendigt og udvendigt, løfter vi Aloe veraens egenskaber til et helt nyt niveau.

Indeholder hverken parfume, silikone, sulfater eller parabener og passer til alle hudtyper samt til både mænd og kvinder.

Sættet infinite by Forever indeholder:

hydrating cleanser (renselotion 118 ml)

firming serum(opstrammende serum 30 ml)

collagen complex (kosttilskud 60 tabletter)

restoring crème(ansigtscreme 48,2 g)

Pris infinite by Forever kit: 1445 DKK

• Skønhed

Forever er Skandinaviens størstevirksomhed med direkte salginden for sundheds- oghudplejeprodukterbaseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alleverdensdeleog er dermedverdensstørsteavler, producent ogdistributøraf Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligtkontrollerer hele produktionsprocessen, fraplantetilfærdigt produkt, kan vi garantere denallerbedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig fleremenneskerinteresserer sig for naturlige produkter.