De bedste ingredienser i din daglige hudplejerutine

De bedste ingredienser i din daglige hudplejerutine

Man kan nemt fare vild i hudplejejunglen. Men én ting er sikker: Hvor godt et produkt virker, afhænger af, hvad det indeholder. Så hvilke ingredienser skal du kigge efter, når du vælger hudplejeprodukter? I dagens lektion fra hudplejeskolen ser vi nærmere på to af vores yndlingsingredienser: kollagen og allantoin.

Kollagen: hjælper huden med at bevare spændstigheden

Omtrent en tredjedel af kroppens protein består af kollagen. Kollagen hjælper med at holde huden glat og elastisk. Kollagenproduktionen falder i takt med, at vi bliver ældre, men en sund livsstil og god hudpleje kan bremse processen. Mange af vores produkter indeholder hydrolyseret kollagen, en form for kollagen, der nedbrydes og hurtigere og nemmere optages af kroppen.

Her er nogle produkter, der indeholder hydrolyseret kollagen:

• Forever Marine Collagen
  • infinite by Forever collagen complex
  • awakening eye cream
  • Sonya soothing gel moisturizer

Allantion: beroliger og beskytter

Måske breder kulsukker sig som ukrudt i din have? Men vidste du, at denne uanselige lille plante, eller rettere dens rod, indeholder allantoin, der er både beroligende og nærende for huden? Allantoin er en populær ingrediens i hudplejeprodukter på grund af sine beskyttende egenskaber.

Her er nogle produkter, der indeholder allantoin:

• protecting day lotion
  • Aloe First
  • Aloe Vera Gelly
  • Aloe Propolis Creme

To sikre kort at kigge efter på ingredienslisten, med andre ord. God fornøjelse med din hudplejerutine!

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal