Sig goddag til morgendagens hudpleje

Må vi præsentere: morgendagens hudpleje allerede i dag – hydrating serum. Forevers nye serum indeholder hele fire forskellige typer hyaluronsyre.

Hver dag udsættes din hud for ydre påvirkninger, så den udtørres og ældes for tidligt. Al hud har brug for fugt for at bevare sin glød og spændstighed. Med Forevers hydrating serum får du hele fire typer hyaluronsyre, der samarbejder om både at fugte hudens overflade og bevare fugten indefra. Ved at bruge den i din daglige hudplejerutine mangedobler du effekten af din normale fugtighedscreme.

Hvad er hyaluronsyre?

Hyaluronsyre findes naturligt i kroppen og kan binde meget vand, op til 1.000 gange sin egen vægt. På trods af navnet er det ikke en syre, men en slags sukker, kaldet glycosaminglucan.

Når hyaluronsyre binder vandet i kroppen, dannes et geléagtigt stof, der blandt andet fungerer som et fugtgivende smøremiddel og stødabsorberende fyldmateriale mellem hudens elastiske fibre, kollagen og elastin.

Sådan fungerer det

1. Sodium Hyaluronate Crosspolymer Danner en barriere på huden, der bevarer fugten indefra og beskytter mod forurening. Molekylerne er kemisk forbundet, så de danner et net med en fantastisk vandbindingskapacitet, op til fem gange højere end normal hyaluronsyre. Nettet lægger sig på huden og forsyner den kontinuerligt med fugt.
  2. Sodium Hyaluronate Bevarer fugten på hudens overflade, mens den samtidig beskytter og blødgør.
  3. Sodium Acetylated Hyaluronate Lægger sig som et fugtgivende beskyttelseslag på overhuden. Et molekyle, der binder meget vand samtidig med, at det effektivt reducerer fordampningen indefra. Ud over at hjælpe med at bevare fugten i huden længe, hjælper det også mod ujævnheder.
  4. Hydrolyzed Sodium Hyaluronate Her har vi familiens mindste, et mini-molekyle, der går i dybden. Ekstremt lavmolekylært hyaluronat, der hurtigt optages i hudens overfladelag, fugter og gendanner huden indefra.

Gennemtestede ingredienser

Foruden disse fire fantastiske fugtgivere indeholder hydrating serum en lang række udvalgte ingredienser, der sammen understøtter og fugter huden, som eksempelvis snebævresvamp og tamarind. Indeholder også ekstrakt fra mimose og hvid te, der indeholder naturlige antioxidanter, som kan bekæmpe frie radikaler. Og så indeholder hydrating serum naturligvis også vores fineste Aloe vera som kronen på værket.

Absorberes hurtigt

For at serummet skal være let at påføre og hurtigt absorberes af huden, indeholder det blandt andet fedtsyre fra kokosnød. Sammen med sheasmør bevirker det, at hydrating serum smelter helt ind i huden og efterlader den silkeglat og med en fantastisk glød. Uden at det føles klistret eller fedtet.

Så: Goddag, morgendagens hudpleje!

• Skønhed

Forever er Skandinaviens største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alle verdensdele og er dermed verdens største avler, producent og distributør af Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligt kontrollerer hele produktionsprocessen, fra plante tilfærdigt produkt, kan vi garantere den aller bedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig flere mennesker interesserer sig for naturlige produkter.