Succes for Forevers nyeste Aloe vera-drik

Interessen var stor, da Forever lancerede sit nyeste kosttilskud Forever Aloe Mango, en Aloe vera-drik med mangosmag. Efterspørgslen efter den lækre mangodrik tvang virksomhedens hjemmeside i knæ.

Mangodrikken med Aloe vera skabte stor aktivitet, da den blev lanceret i mandags. Presset på Forevers hjemmeside steg med 700 %, og systemet blev overbelastet og var nede i nogle timer. Men det afskrækkede ikke kunderne. Så snart siden var oppe igen, fortsatte salget af Forever Aloe Mango med uændret styrke.

En ud af fire

Forever Aloe Mango er vores mest sommerlige Aloe vera-drik nogensinde. En sød, saftig smag af mango kombineret med vores Aloe vera af høj kvalitet. Kan det blive bedre?

Forever Aloe Mango er en ud af fire smagsvarianter – drikken findes i forvejen også i originaludgaven Forever Aloe Vera Gel og i smagsvarianterne Forever Aloe Berry Nectar og Forever Aloe Peaches. Alle fire drikke indeholder den fineste indergelé fra håndhøstet Aloe vera af højeste kvalitet og C-vitamin, der blandt andet bidrager til at mindske træthed og udmattelse og til at vedligeholde immunsystemets normale funktion.

For presseprøver af produktet, kontakt malin.malaskog@foreverliving.se

• Sport

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden. Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.