Gå til indhold
Denne drik er velegnet til både hverdag og fest, når du trænger til en frisk opkvikker. Appelsin og lime i selskab med Forever Aloe Mango.

Frugtfyldt mocktail med mango

Forkæl dig selv med denne luksuriøse Aloe Mango mocktail. Tropisk smag af solmoden mango med et frisk strejf af appelsin og lime. Velbekomme!

Det er let at forstå, hvorfor mango kaldes for ”Frugternes konge”. Den er god til at pifte både desserter, salater og middagsretter op. Her sætter den ekstra kulør på en dejlig, frisk mocktail. Mangoen er både syrlig og sød, og i selskab med appelsin og lime er det en god idé at tilsætte lidt honning til at afbalancere syren.

Det er tricket til at få denne drik til virkelig at løfte vores egen Forever Aloe Mango. Forever Aloe Mango består af den fineste indergelé fra håndhøstet Aloe vera af højeste kvalitet og indeholder desuden C-vitamin, der blandt andet bidrager til at mindske træthed og udmattelse.

Ingredienser (2 pers.)

• 2 dl isterninger
  • 2 dl appelsinsaft
  • 1 spsk. limesaft
  • 1 dl frossen mango
  • 1 tsk. Forever Bee Honey (eller efter smag)
  • 2 dl Forever Aloe Mango
  • 1 lime

Hæld alle ingredienser, også isterningerne, i en blender. Blend, til massen bliver flydende. Hæld drikken på fine glas, og pynt med en skive lime på toppen. God fornøjelse!

Anbefalet pris 275 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal