Vi hepper på Victor

I august 2015 indgik FREJA en to årig sponsoraftale med den unge badmintonspiller, Victor Ejstrup Svendsen. Victor er 20 år gammel og kommer oprindeligt fra Hjørring. Han har gået på Sportstar College i Ikast og færdiggjorde en HHX i sommeren 2015.

Victor er nu bosiddende i Århus, hvor han er tilknyttet Team Danmark Center for at optimere sine træningsmuligheder og satse 100 % på badminton. Victor spiller for Vendsyssel Elite Badminton, som han skrev kontrakt med i foråret. Når Victor ikke træner eller spiller kampe, ser vi ham i FREJA, hvor han via en jobaftale varetager opgaver som piccolo.

Sæsonen for Victor er for alvor i gang. Den første turnering fandt sted for nogle uger siden, hvor Victor deltog i Århus Grand Prix. Her blev det til en 3. plads efter en tæt semifinale mod den senere vinder. Der har desuden været nogle holdkampe sammen med det nye hold, blandt andet mod Skovshoved og Greve.

I de individuelle turneringer deltager Victor lige nu i turneringer i Polen og Tjekkiet. I søndags lykkedes det ham at nå et af denne sæsons helt store mål, nemlig at vinde en udenlandsk turnering. Victor vandt en imponerende sejr ved Polen International og er nu videre til turneringer i Prag. I FREJA hepper vi på Victor og følger spændte med på sidelinjen.

• Transport

• transport & logistics
  • freja
  • sport