Gå til indhold
Nu introducerer vi RENOLIN SILVERSCREW - Luftkompressorolie til skruekompressorer med olieindsprøjtning

RENOLIN SILVERSCREW 46 og 68 er udviklet for at opfylde de nyeste krav til luftkompressorolie til skruekompressorer. Produkterne i denne serie er baseret på hydrogeneret mineralolie. Oliens formulering med baseolier af høj kvalitet og effektive additiver forhindrer ældning af olien samt tilsodning og giver slidbeskyttelse og en lang og ensartet kompressordrift.
Produkterne overstiger kravene iht. DIN 51506-VDL samt forskellige OEM-krav.

RENOLIN SILVERSCREW 46 erstatter vores produkt RENOLIN COMPWAY 46, som udgår af sortimentet.

RENOLIN COMPWAY 68, som udgår af vores sortiment, er primært blevet brugt i stempelkompressorer, og bliver nu erstattet med RENOLIN 503 VDL 68, som netop er særligt tilpasset stempelkompressorer.

Hvis du hidtil har brugt RENOLIN COMPWAY 68 i skruekompressorer, skal du nu bruge RENOLIN SILVERSCREW 68 i stedet for.

FORDELE VED RENOLIN SILVERSCREW

• Meget høj oxidativ og termisk stabilitet
  • Lang drifttid i service, op til 6000 timer (ved en udløbstemperatur på 85°C)
  • Lav fordampning og dermed minimal olieoverførsel
  • Høj rengøringsevne og lav tilsodning; giver rene maskiner og en lang filterlevetid
  • Lav skumningstendens
  • Fremragende luftudskillende egenskaber
  • Glimrende slidbeskyttelse
  • Optimeret korrosionsbeskyttelse

Niels Højer

Pressekontakt Managing Director FUCHS Denmark +45 29100400

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter. I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.

Tuborg Boulevard 12, 3