To nye betonslipmidler i FUCHS sortiment

To nye betonslipmidler i FUCHS sortiment

BETONEX ECO

Et slip- og beskyttelsesmiddel til betonbiler, entreprenørmaskiner og andet udstyr. Produkterne forhindrer murbrokker og beton i at sidde fast på entreprenørmaskiner, betonblandere, betonpumper, blandemaskiner, siloer, stål forme og storforme samt på metaldele af enhver slags.

BETONEX ECO leveres i brugsopløsning som emulsion og er baseret på vegetabilske og esterbaserede olier. Dette giver et antal fordele, som f.eks. at produktet er fri for mineralolie og opløsningsmidler, at det er biologisk nedbrydeligt i henhold til OECD 301C samt at det er mærkningsfrit i henhold til CLP-forordningen.

Fordelene ved BETONEX ECO
- Let at bruge
- Reduceret slitage på betonblandere
- Kan anvendes på både tørre og våde overflader
- Reducerer risikoen for skumdannelse
- Egner sig også til pigmenteret beton
- Biologisk let nedbrydelig

SOK AQUA Z PLUS

Anvendes først og fremmest til fremstilling af præfabrikerede byggeelementer og er velegnet på stålbelagte, plastbelagte og høvlede træforme samt endda på lodrette forme. Produktet forhindrer poredannelse, indeholder effektiv rustbeskyttelse til sikker anvendelse på stål forme og påvirker ikke vedhæftningen for efterfølgende spartle- og målearbejde.

SOK AQUA Z PLUS er en brugsklar miljøtilpasset formemulsion baseret på fornyelige råstoffer, over 80 % af det fornyelige råstof er biologisk let nedbrydeligt i henhold til OECD 301D.

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter.

I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.

Niels Højer

Pressekontakt Managing Director FUCHS Denmark +45 29100400

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder, der udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og relaterede specialiteter.
    I tæt samarbejde med vores kunder udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industrier såsom bilindustrien, fremstillingsindustrien, byggeri & entreprenør, energi- og transportsektoren, fødevareindustrien, skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien og meget mere.
    FUCHS er verdens største uafhængige leverandør af innovative smøremiddelløsninger til stort set alle industrier og applikationer. Vi er 6.000 medarbejdere i over 50 lande, som alle deler det samme mål: at holde verden i gang med både bæredygtighed og effektivitet i fokus.

Strandvejen 125