Fujifilm introducerer nyt instax SQUARE SQ1 instant kamera

Fujifilm introducerer nyt instax SQUARE SQ1 instant kamera

instax familien udvides med et nyt analog SQUARE instant kamera.

FUJIFILM Corporation har fornøjelsen af at kunne meddele lanceringen af det nye instax SQUARE SQ1 instant kamera. Det nyeste medlem af instax familien er et analog square kamera, som printer billeder i square format hele 1,5 gange større end instax mini formatet. SQUARE SQ1 byder på et minimalistisk og brugervenligt design samt autoeksponering og indbygget one-touch selfie mode.

instax SQUARE SQ1 kombinerer det bedste fra begge verdener – den moderne stil og funktionalitet, som vi kender fra mini, kombineret med større og mere levende billeder i square format. instax SQUARE SQ1 er den perfekte ledsager til det kreative instax fællesskab og bidrager til at skabe spændende og enestående instant billeder.

“Med det nye instax SQUARE SQ1 er resultaterne instant og minderne håndgribelige”, siger fotograf og skateboarder Sierra Prescott. “Jeg kan godt li’, at det er lille og kompakt nok til, at jeg kan smide det i rygsækken og have det med over alt. Og med det nye, indbyggede one-touch selfie mode og den bredere ramme, kan jeg få endnu mere af det jeg elsker med i billedet. Du får et fuldt udviklet, større square print på 90 sekunder samt mere levende farver, som jeg elsker. Det er nemt at bruge, og så er det en virkelig cool accessory til enhver anledning”.

instax SQUARE SQ1 funktioner:

Automatisk eksponering

Med denne funktion indstilles lyset automatisk, når billedet tages, så der altid tages højde for lysforholdene. Dette sikrer, at selv de som er nye til instant fotografering, kan tage billeder, der er helt perfekt eksponeret, hvilket fører til skarpere og mere levende billeder.

One-touch selfie mode

Instax SQUARE SQ1 er udstyret med indbygget selfie spejl og one-touch selfie mode, som er designet specifikt til selfies og makrobilleder. Aktivering af selfie mode har aldrig været nemmere – det er blot at dreje objektivet fra ’On’ til ’Selfie’ mode.

Nye film

Sammen med lanceringen af instax SQUARE SQ1 introduceres ligeledes to nye instax instant film; instax SQUARE Rainbow film og instax SQUARE Monochrome film, som er designet til, at instax fans kan tilføje endnu mere kreativitet til deres instant billeder.

Instax SQUARE SQ1 udkommer i tre nye farver; Terracotta Orange, Glacier Blue og Chalk White og kan købes fra d. 30. september 2020 med en SRP på 999 DKK (inkl. moms). Derudover vilinstax SQUARE Rainbow film have en SRP på 99,95 DKK (inkl. moms) og instax SQUARE Monochrome film vil have en SRP på 109,95 DKK (inkl. moms). Begge film vil ligesom instax SQUARE SQ1 være tilgængelige fra d. 30. september 2020. Mere information kan findes på www.instax.dk/SQ1.