Geberit på VVS'23 med nyt messekoncept og innovative nyheder

Geberit på VVS'23 med nyt messekoncept og innovative nyheder

Fra d. 24. – 26. maj 2023 står Geberit igen klar på VVS Messen i Odense med ikke kun innovative produktnyheder, men også et helt nyt messekoncept bygget af egne materialer.

Når Odense Congress Center og VELTEK endnu engang samler hele sanitetsbranchen til VVS Messe den 24.-26. maj med fokus på faglighed, netværk og morgendagens teknologi, bliver det med stor opbakning fra tidligere udstillere – og VVS’23 ser således ud til at blive større end forgængeren i 2021. Geberit bakker traditionen tro op og står i år klar med en komplet ny stand:

Selvom vi befinder os i en digital tid, mener vi stadig, at det har stor værdi at mødes fysisk og se produkterne i virkeligheden. Derfor er Geberit igen i år at finde på VVS Messen. Vi glæder os til at fremvise vores produktnyheder – og ikke mindst vores helt nye messekoncept,” fortæller Geberits danske direktør, Bent Knudsen, der ser frem til at møde kunder og kollegaer til en snak om, hvad der rør sig i branchen, og hvilke fremtidssikrende løsninger vi kan se frem til det kommende år.

Nyt messekoncept
Den nye iøjefaldende stand D-6501 er bygget op af Geberit GIS installationselementer og skaber et solidt fundament, hvorpå alle produkter er monteret. Heriblandt nogle af de mange nyheder, Geberit viser frem.

Her er det flowoptimerede Geberit FlowFit forsyningssystem i fokus, som de besøgende selv kan prøve kræfter med ved arbejdsbordet. Kigger man foran væggen på badeværelset, vises den helt nye og innovative Geberit ONE badeværelsesserie frem, ligesom Geberit AquaClean douchetoiletterne naturligvis også er at finde på standen. Fra Ifö bliver det nye væghængte toilet Ifö Spira 6265 vist frem med fokus på den lette installation.

Prøv selv Geberits douchetoilet
Foruden en indendørs stand kan Geberit også besøges udendørs. Her er der mulighed for at få en snak om AquaClean douchetoiletter – og ikke mindst prøve dem selv i luksus toiletvognen.

Digitale værktøjer – særligt udviklet til VVS-installatører
Er du interesseret i digitale værktøjer, har Geberit i år dedikeret en ressource til at have et ekstra fokus på de apps, der kan hjælpe installatører og gøre hverdagen lidt lettere. Eksempelvis med Geberit Pro appen, der er udviklet særligt til VVS-installatører.

Vi har valgt at sætte ekstra fokus på de digitale værktøjer, da det uden tvivl bliver en større og større del af VVS-branchen – og det viser vi naturligvis også her til VVS’23”, udtaler Bent Knudsen.

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & kommunikationsrådgiver +45 2858 8076
Karin Busk Thygesen

Pressekontakt Marketingkoordinator +45 24 94 45 81

Innovative sanitetsløsninger til moderne badeværelser

Geberit-gruppen, der har aktiviteter verden over, er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi og badeværelseskeramik.
Produktionskapaciteten omfatter 26 produktionsanlæg, hvoraf de 4 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Med omkring 12.000 medarbejdere i over 50 lande genererede Geberit en nettoomsætning på 3,5 mia. CHF i 2021. Geberits aktier er børsnoteret på SIX Swiss Exchange. Geberits aktier har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup