Legenden er tilbage

Forestil dig, at du kan rejse tilbage i tiden. Forestil dig, at du har mulighed for at rejse hen, hvor livet er fuld af frihed og eventyr. Hvor hverdagen er fuld af solskin, din hud er solmættet og saltet fra havet, og hver aften slutter med den mest fantastiske solnedgang. Gå på opdagelse i retro-fornemmelsen med Gorenje Retro Collection.

Vælg din egen farve

Med sit vintagedesign i en lang række valgfrie farver kommer dette køleskab til at spille en fremtrædende rolle i boligindretningen. Køleskabet fungerer som designelement og kan placeres hvor som helst. Måske i dit romantiske køkken. Eller i din chikke bybolig. Eller måske endda i din funky taglejlighed. Alle Retro-køleskabe udmærker sig ved et flot udseende, en optimal pladsbesparende størrelse og alle de køle-/frysefunktioner, man forventer. Uanset farve er disse moderne ikoner et øjeblikkeligt hit, ligegyldigt hvor de placeres.

Du kan vælge dit ikoniske køleskab i en række romantiske, chikke og funky farver eller vælge special edition.

• Madlavning

• hårde hvidevarer

Siden lanceringen af det danske datterselskab i 1976 med hovedkvarter i København er Gorenje Group Nordic vokset til en multinational virksomhed med ansvar for hele Norden og Baltikum. Med et sortiment, der omfatter tre hvidevaremærker, nemlig Gorenje, Asko og Upo, der afsættes i otte lande via et bredt og dygtigt distributionsnet, ønsker Gorenje Group Nordic at levere et bredt sortiment af innovative, designbaserede produkter og serviceydelser, som skaber enkelthed for kunderne, og dække forskellige segmenter og prisklasser.