Fremover sender GROHE pressemeddelelser ud via Mynewsdesk

Fremover sender GROHE pressemeddelelser ud via Mynewsdesk

Alt presseinformation omkring GROHE vil fremover blive sendt ud via Mynewsdesk. Hvis du allerede modtager informationen regelmæssigt, vil du fortsat modtage den, dog i et ændret format, direkte i din indboks.

Du er velkommen til at følge vores newsroom og dermed modtage presseinformation og nyheder omkring:

• GROHE brandet - verdens førende udbyder af sanitære løsninger, og et globalt brand, dedikeret til at bringe innovative produkter til markedet
  • Vær den første til at se vores nye produktlanceringer
  • Projekter
  • Miljørigtige tiltag
  • Messer vi er tilstede på og events vi afholder
  • Organisatoriske ændringer
  • Se hvad der rør sig på vores sociale medier
  • Hente billeder fra vores billedarkiv
  • -

Velkommen til vores Newsroom

GROHE er verdens førende udbyder af sanitære løsninger, og et globalt brand, dedikeret til at bringe innovative produkter til markedet.

I mange årtier har vi hos GROHE været dedikeret til vores brandværdier; teknologi, kvalitet, design og bæredygtighed. Disse illustrerer alle vores forpligtelse til at skabe fantastiske oplevelser og til at levere "Pure Freude an Wasser". Med produktions-, innovations- og designfaciliteter placeret i Tyskland, kan vi være stolte af "Made in Germany"-mærkatet. Alle vores fabrikker gør brug af en høj præcisionsteknik i produktionen for at sikre, at den konsekvent høje GROHE standard overholdes. Det er derfor at vi hos GROHE kan forsikre dig om, at vores produkter lever op til de mest kompromisløse krav i form af håndværk og funktionalitet.

Over de seneste ti år er den succes vi har opnået blevet bevist med mere end 240 design- og innovationspriser, samt CSR-prisen for den mest bæredygtige virksomhed med 1000+ medarbejdere i 2017 givet af Tysklands regering. Utallige eksklusive projekter i hele verden har GROHE produkter installeret, hvilket bevidner om at GROHE også er arkitekternes og designernes foretrukne valg.

I 2014 blev GROHE en del af LIXIL Group Corporation, som er et børsnoteret selskab på børsen i Tokyo. LIXIL er global markedsleder indenfor sanitetsprodukter, og er ligeledes Japans ledende leverandør af byggematerialer.

Sluseholmen 8c 2.th • 2450 København SV • Telefon: +45 (0) 44656800 • www.grohe.dk

Kirstine Stagis

Pressekontakt Primetime PR Medie- og presserelateret (+45)2067 2093

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde