Indret dit bad efter dit behov

Indret dit bad efter dit behov

Badeværelset indbyder til forskellige indretningsmuligheder – både når det kommer til farver og udseende. Brusearmaturet er en helt central og ikke mindst nødvendig del af rummet, og derfor går valget af det rigtige armatur langt ud over blot farve og materialevalg. Det omfatter også hensyn til boligtype og personlige behov.

En helt ny bruseguide fra GROHE gør det muligt at teste, hvilket brusesystem der passer til dig og dit badeværelse. Skal du f.eks. have hjælp fra en professionel, eller kan du gøre det selv? Og er du til rundt, ovalt eller firkantet brushoved? Guiden hjælper med at finde det perfekte brusevalg til dine behov.

Når det kommer til indretningen af badeværelset, er der utallige muligheder. Brusearmaturet kan være det element, som rummet kan skabes omkring, men der er stor forskel på, hvordan danskerne bor og hvilke muligheder, de har til rådighed. Derfor handler det om at vælge de rigtige løsninger - uanset om man bor i villa, lejlighed eller til leje,” siger Mette Nielsen, Leader Marketing hos GROHE.

Udnyt lejlighedens små kvadratmeter
I en lejlighed er mange begrænset af pladsen, og badeværelset bliver ofte nedprioriteret, når kvadratmeterne skal fordeles. Derfor skal man fokusere på at udnytte pladsen, når badeværelset skal indrettes. For selv med begrænsede muligheder, er det stadigvæk muligt at vælge funktionelle og stilfulde brusesystemer – også uden at gå på kompromis med fornøjelsen ved badet. Vælg blandt andet GROHE’s Vitalio Start System 250 – et brusesystem med termostat til vægmontering. Denne type har et tiltalende slankt design, som gør den velegnet til smalle brusekabiner.

Villa med plads til velvære
I en villa er der ofte tilstrækkelig plads til at skabe et rummeligt badeværelse. Det giver en lang række muligheder og mere frihed til at vælge de elementer, der passer bedst til ens personlige præferencer og behov. Derfor kan man sagtens skrue op for velværen med GROHE’s Rainshower Smartactive 310. Bruseren kommer med et generøst brushoved og tre forskellige sprays, som sikrer en oplevelse af luksus.

Nemme løsninger til lejeboligen
Når man bor til leje, har man ofte ikke mulighed for at lave de store renovationer selv. Noget man nemt kan skifte ud, er dog brusearmaturet. Det kan give dit badeværelse et friskt look og forbedre din bruseoplevelse uden at kræve omfattende ombygninger. Her vil GROHE’s Euphoria 260 til vægmontering være det oplagte valg. Brusesystemet kan let installeres ved hjælp af et eksisterende borehul, da det øverste beslag er justerbart.

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde.

Siden 2014 har GROHE været en del af LIXIL's stærke brandportefølje, der producerer banebrydende vand- og boligprodukter. For at tilbyde "Ren glæde ved vand" er hvert produkt fra GROHE baseret på værdierne kvalitet, teknologi, design og bæredygtighed. Brandet tilbyder livsforbedrende produkter og ydelser i tre dedikerede produktgrupper, GROHE QuickFix og GROHE Professional samt premium subbrandet GROHE SPA. Alle porteføljer imødekommer de specifikke behov fra GROHE's professionelle forretningspartnere og deres differentierede målgrupper.

Med vand som kerneforretning og en ressourcebesparende værdikæde bidrager GROHE til LIXIL's Impact Strategy; lige fra målet om CO2-neutral* produktion, over fjernelse af unødvendig plast i produktemballagerne til vand- og energibesparende produktteknologier som GROHE Everstream, en bruser, der cirkulerer vandet. Takket være det hybride kommunikationssystem GROHE X, tilbyder GROHE nye impulser til branchen. Uanset om det er digitalt på brandoplevelses hubben, fysisk eller hybridt i GROHE X Brand & Communication Experience Center i Hemer, Tyskland, eller på landevejen med GROHE X Motion Trucks, fører brandet mennesker sammen for at bidrage til LIXIL's formål om at "gøre bedre hjem til virkelighed for alle, overalt".

*inklusive CO2-kompensationsprojekter. Se mere på grohe-x.com/sustainability

LIXIL (TSE-kode 5938) fremstiller banebrydende vand- og boligprodukter, der løser hverdagens virkelige udfordringer og gør bedre hjem til virkelighed for alle, overalt. Med udgangspunkt i virksomhedens japanske arv skaber LIXIL verdensledende teknologi og innovation for at tilbyde kvalitetsprodukter, der kan ændre boligen. Det unikke ved LIXIL er, hvordan vi gør dette; med meningsfuldt design, entreprenørånd, dedikation til at forbedre tilgængeligheden for alle samt en ansvarlig forretningsvækst. Denne tilgang bliver synlig ved de førende brands i branchen, herunder INAX, GROHE, American Standard og TOSTEM. Cirka 55.000 kolleger, der opererer i mere end 150 lande, er stolte over at producere produkter, der har en indflydelse på dagligdagen for mere end en milliard mennesker hver dag. Få mere at vide på www.lixil.com/

Ved Stigbordene 32, 2 th. • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk.

For yderligere information, kontakt venligst:

Christina Holmberg,

PR & Communications Manager, DK LIXIL, EMENA