GTT lancerer Cloud Connected PSTN-tjeneste til Cisco Webex på tværs af sit globale Tier 1 IP-netværk

GTT Communications (NYSE: GTT), en af de førende globale cloudnetværksudbydere til multinationale kunder, har annonceret lanceringen af sin Cloud Connected PSTN-tjeneste til Cisco Webex Calling. Cloud Connected PSTN giver adgang til Cloud Webex Calling Service med SIP Trunking fra GTT og leveres med end-to-end sikkerhed på GTT’s globale Tier 1 IP-backbone.

GTT tilbyder virksomheder PSTN adgang til Cisco Webex opkald og samarbejde på én platform ved at integrere et bredt udvalg af kommunikationsformer. Den komplette pakke fra GTT med virksomhedskommunikationstjenester understøtter PSTN-opkald, global termination, DIDs og nødtjenester. Med en simpel opkalds- og single rate kortmodel, der er brugsbaseret, er løsningen omkostningseffektiv og nemt at administrere.

"GTT er blandt meget få udbydere, der er i stand til at levere en global, virksomhedstilpasset SIP Trunking-løsning til Cisco Webex Calling, fordi vi forbinder flere overflødige stemmesessionskontroller over hele verden over vores egen Tier 1 IP-backbone," siger Don MacNeil, COO hos GTT. Han fortsætter: ”Dette sikrer både bedre og mere optimeret ydeevne for virksomheder, der flytter fra ældre udstyr til Cisco Webex Calling. Det er en ideel løsning til virksomheder, der søger enkelheden ved at hente deres globale stemmekrav fra en enkelt partner i høj kvalitet. "

” GTT’s stemmetilbud, der er bygget på sin globale SIP Trunking-platform, er velegnet til at muliggøre virksomheder med en sømløs og fleksibel telefoniløsning med global rækkevidde som en ny Cloud Connected PSTN (CCP) -udbyder til Cisco Webex Calling,” siger Diane Myers, chief analyst, enterprise collaboration research hos Omdia.

For mere information, besøg: www.gtt.net/us-en/services/ccp-for-cisco-webex-calling

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

GTT forbinder folk på tværs af organisationer, rundt omkring i verden og til alle applikationer i skyen. Vores kunder nyder godt af en fremragende serviceoplevelse baseret på vores grundværdier enkelhed, hastighed og agilitet. GTT ejer og driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende pakke af cloud-netværkstjenester. For mere information om GTT (NYSE: GTT), besøg venligst www.gtt.net.