KOOKAÏ vælger GTT’s SD-WAN til at understøtte sin digitale transformation i Europa

GTT Communications, Inc.(NYSE:GTT), en af de førende globale cloudnetværksudbydere til multinationale kunder, meddeler i dag, at modebrandet KOOKAI vil indføre SD-WAN og tilslutningstjenester styret af GTT til dets 148 kontor- og detailbutikker i Frankrig og Spanien.

KOOKAÏ’s online og fysiske forretninger i Frankrig og Spanien har været bundet op på GTT’s netværk i mere end et årti, hvor det har understøttet vigtige dele af datastrømmene i forretningen som lagerhåndtering, ordrestyringen og betalingstransaktioner. Efterhånden som KOOKAÏ nu bevæger sig ind i næste fase af deres digitale transformation, vil det i fremtiden betyde flere kontaktløse dankortautomater, mere video og marketing i selve butikkerne, som skal forbedre kundeoplevelsen i de fysiske butikker. Derudover vil KOOKAÏ også forsøge at innovere sin online butiksoplevelse, som passer til det stærkt forøget behov for online-shopping, som er vokset dramatisk i de sidste seks måneder.

Den administrerede SD-WAN-tjeneste leveret af GTT vil sikre, at trafikken i KOOKAÏ’s netværk bliver dirigeret rundt på den sikreste og mest optimale måde, som samtidig kan klare den øgede aktivitet fra kunder. Løsningen fra GTT vil også skabe en sikker netværksforbindelse samt Wi-Fi-hotspots i alle KOOKAÏ’s butikker for både kunder og ansatte. Kontorer og butikker forbindes med fiber eller bredbånd samt 4G som backup for at sikre modstandsdygtigheden på netværket.

”Vi er meget glade for at forlænge vores mangeårige samarbejde med KOOKAÏ, som i fremtiden nu også får mange af de gode fordele ved vores SD-WAN, der skal understøtte deres digitale forretningsstrategi,” siger Ernie Ortega, CRO og midlertidig CEO i GTT. Han fortsætter:
”Vi ser frem til fortsat at støtte KOOKAÏ’s mål om at skabe den bedst mulige detailoplevelse for sine kunder med vores cloud-netværkstjenester.”

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

GTT forbinder folk på tværs af organisationer, rundt omkring i verden og til alle applikationer i skyen. Vores kunder nyder godt af en fremragende serviceoplevelse baseret på vores grundværdier enkelhed, hastighed og agilitet. GTT ejer og driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende pakke af cloud-netværkstjenester. For mere information om GTT (NYSE: GTT), besøg venligst www.gtt.net.

Om KOOKAÏ

KOOKAÏ er et australsk-ejet modebrand henvendt kvinder, der er defineret af en essens af kvindelighed, selvtillid, charme og uafhængig stil. Gennem sine butikker i Australien, New Zealand og Europa tilbyder KOOKAÏ en unik shoppingoplevelse, hvorigennem KOOKAÏ-kvinden kan overskride modegrænser, trodse trends og skabe sine egne. For mere information om KOOKAÏ, besøg www.kookai.com