Loxam fornyer sit Managed SD-WAN-netværk med GTT

- Netværksaftalen dækker mere end 115 af Loxams europæiske afdelinger

GTT Communications, Inc., en af de førende globale cloudnetværksudbydere til multinationale kunder, annoncerer i dag, at virksomheden har fornyet sin Managed SD-WAN og netværkssikkerhedsløsning for Loxam, som er den førende udbyder af udlejning af udstyr i Europa. Aftalen dækker mere end 115 af Loxams europæiske afdelinger i Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Irland, Luxembourg, Holland og Schweiz.

Loxam er markedsleder inden for udlejning af kommercielt udstyr og værktøj til byggeri og offentligt arbejde med afdelinger i over 30 lande. GTT Managed SD-WAN forbinder Loxams hjemmesider med deres forretningskritiske applikationer, der bruges til at administrere udstyrsbookinger, betalinger og andre digitale arbejdsområder. GTT leverer administrerede firewalls og forskellige dobbelte links ved hjælp af DIA og MPLS på hver lokation. De dobbelte links, kombineret med SD-WANs trafikstyring, skaber en modstandsdygtig opsætning, der opfylder Loxams krav til tilgængelighed på netværket.

"Hos Loxam transformerer vi digitalt vores interne forsyningskædeprocesser og omformer vores netværk for konstant at forbedre vores adgang til data i realtid," siger Jean-Luc Sanchez, CTO hos Loxam. Han fortsætter:

"GTT har bevist sig som en betroet partner for os på vores SD-WAN-rejse, som tilpasses til vores skiftende forretningsbehov. GTT supplerer vores egne kompetencer og har et stærkt engagement i at hjælpe os med at nå vores forretningsmål."

"For at muliggøre den digitale transformation af kundeoplevelsen har en høj tilgængelighed til forbindelser aldrig været mere afgørende i servicesektoren," siger Tom Homer, President, Europe Division, GTT, og fortsætter:

"Vi er stolte af fortsat at hjælpe Loxam med vores ekspertise inden for Managed SD-WAN-tjenester, mens virksomheden forfølger sin forretnings- og digitaliseringsstrategi for at forbeedre sin ekspertise på markedet for leje af udstyr."

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

Om Loxam

Som nr. 1 i Europa og nr. 4 på verdensplan er LOXAM markedsleder inden for udlejning af udstyr og værktøjer til byggeri og offentligt arbejde, industri, landskabspleje og serviceydelser. Med en omsætning på € 2 milliarder i 2020, 1.150 filialer og 11.050 ansatte er LOXAM Group etableret i 30 lande og har den største maskinflåde på markedet med mere end 650.000 stykker udstyr til at forudse, understøtte og opfylde den voksende efterspørgsel fra virksomheder, som ønsker at outsource indkøb, styring og vedligeholdelse af deres udstyr.

www.loxam.com

GTT udbyder sikker global forbindelse, forbedrer netværksydelse og agilitet for dine medarbejdere, steder, applikationer og clouds. Vi driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende række cloudnetværk og administrerede løsninger, der bruger avanceret softwaredefineret netværks- og sikkerhedsteknologi. Vi betjener tusindvis af virksomheder med en portefølje, der inkluderer SD-WAN og andre WAN-tjenester, internet, sikkerhed og taletjenester. Vores kunder får en ’kunden først’ serviceoplevelse, der understøttes af vores engagement i operationel ekspertise. For mere information om GTT, besøg venligst www.gtt.net.