Nyt Customer Meeting Point i Rødovre

Nyt Customer Meeting Point i Rødovre

NY INSPIRATION TIL DE KØBENHAVNSKE BADEVÆRELSER. VILLEROY & BOCH DANMARKS NYE SHOWROOM I RØDOVRE SKAL FUNGERE SOM ET INNOVATIONS- OG INSPIRATIONSRUM, HVOR BÅDE PROFESSIONELLE OG FORBRUGERE FREMOVER KAN FÅ NYE IDEER TIL INDRETNING AF BADEVÆRELSET OG KØKKENET.

Villeroy & Boch Danmarks nye Bad og Wellness udstilling giver forbrugere, installatører, grossister og arkitekter i Storkøbenhavn en helt ny mulighed for at få inspiration og opleve de nyeste trends inden for indretning af badeværelser.

Det 150 m2 store Customer Meeting Point, der er skræddersyet til danskernes indretningsdrømme, er central placeret i Villeroy & Boch Danmarks nye domicil på Hvidsværmervej i Rødovre. Det er designet og indrettet af Villeroy & Bochs internationale team af arkitekter og montører, og det lever dermed op den tyske koncerns unikke koncept for indretning af butikker og showrooms i hele verden.

I udstillingen er samlet en række inspirerende miljøer med alle de nyeste produkter fra to af de mest populære og markante brands inden for totalindretning af badeværelser, Gustavsberg og Villeroy & Boch. Endvidere byder udstillingen bl.a. på et helt nyt køkkenområde og en Catwalk , hvor man kan opleve de nyeste trends, materialer og gadgets til badeværelset. Når publikum besøger udstillingen, kan de endvidere prøve at indrette deres eget badeværelse på interaktive skærme ved hjælp af meget brugervenlige indretningsprogrammer.

”Vi glæder os meget til at byde både forbrugere og vores professionelle samarbejdspartnere velkommen i de nye omgivelser, siger PR- & Marketing Manager Pernille Holst Myers, der fortæller at udstillingen blev åbnet den 27. august – samme dag som Gustavsberg kan fejre 190 års jubilæum for fremstilling af sanitetsporcelæn.

”Udstillingen er åben og bemandet alle hverdage, og vi håber, at rigtig mange forbrugere vil kikke ind for at få inspiration og gode råd til renovering eller ny indretning af deres badeværelse og køkken.”

”Endvidere er arkitekter og vvs-installatører meget velkomne til at invitere deres kunder til at se på udvalgte produkter eller blive inspireret af de mange indretningsmuligheder enten enkeltvis eller til større åbent hus-arrangementer. Det er målsætningen, at udstillingen generelt kan fungere som et innovations- og inspirationsrum for alle, som står overfor en investering i et badeværelse eller køkken,” fastslår Pernille Holst Myers.

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Danmark A/S

Villeroy & Boch Danmark A/S er et lokalt salgskontor for Villeroy & Boch AG gruppen med hovedkontor i Mettlach, Tyskland. Vi sælger og markedsfører de to brands Villeroy & Boch / Gustavsberg på det danske marked. Med varemærket Gustavsberg tilbyder vi produkter til det komplette badeværelse i et funktionelt Nordisk design med stolte traditioner tilbage fra 1825. Med varemærket Villeroy & Boch, der startede helt tilbage i 1748 tilbyder vi eksklusivt design indenfor Bad & Wellness. Alle vores produkter produceres i Europa.

Kontakt os på: kundeservice@gustavsberg.com

Villeroy & Boch Gustavsberg