Hygienic Flush bliver standard hos Gustavsberg

Hygienic Flush bliver standard hos Gustavsberg

Gustavsbergs skylleteknik Hygienic Flush er utroligt populær og bliver nu standard i wc-sortimentet. Det er en revolutionerende skylleteknik, som øger hygiejnen på badeværelset og forenkler rengøringen.

- Efterspørgslen af Hygienic Flush er steget støt, siden vi lancerede teknikken for et par år siden. Nu er vi nået til et punkt, hvor det føles naturligt at tage skridtet fuldt ud og gøre Hygienic Flush til standard, siger Pernille Holst Myers, som er PR & Marketing Manager hos Villeroy & Boch Danmark A/S.

Den åbne skyllerand forhindrer snavset i at sætte sig fast, og det smarte skyl gør effektivt rent helt op til den smalle, rengøringsvenlige hygiejneliste. Det minimerer desuden behovet for rengøringsmidler, gør wc'et nemmere at holde rent og sikrer, at det holder sig rent og pænt endnu længere.

Et bredere sortiment

Samtidig med at Hygienic Flush bliver standard i Gustavsbergs wc-sortiment, udvides udbuddet med endnu flere væghængte og gulvstående modeller med denne teknik. Gustavsberg har tidligere præsenteret den nye designserie Estetic, som er formgivet af Jon Eliason, og disse modeller vil også kunne fås med Hygienic Flush.

- Den åbne skyllerand gør det nemmere at gøre rent overalt, og wc'et skyller helt op til kanten. Dermed holdes kummen ren endnu længere, og du behøver ikke at bruge lige så meget rengøringsmiddel som i konventionelle toiletter med lukket skyllerand, forklarer Pernille Myers.

Hygiejne frem for alt

For mange er wc'et det kedeligste at gøre rent på badeværelset – det er svært at komme til bagved, og der er masser af steder, hvor snavs kan sætte sig fast. Men i de seneste år har wc'et ændret sig, og en række nyskabelser har gjort rengøringen nemmere.

- Vi stiller stadig større krav til hygiejne, samtidig med at vi vil bruge mindre tid på at gøre rent. Vælger du et wc med åben skyllerand og måske endda en væghængt model, får du en rengøringsvenlig løsning, som sparer dig for en masse arbejde, slutter Pernille Myers.

Gustavsberg tilbyder også den smudsafvisende overfladebehandling Ceramicplus som tilvalg i udvalgte produktserier. Den smudsafvisende overflade gør det sværere for snavset at sætte sig fast, eftersom vandet perler på overfladen og tager snavs og kalk med sig, når det løber af. Det snavs, der bliver siddende, kan ikke finde fodfæste og er nemt at tørre af.

Gustavsberg vil dog også fremover tilbyde wc'er med traditionel skyllerand.

Villeroy & Boch Danmark A/S er et lokalt salgskontor for Villeroy & Boch AG gruppen med hovedkontor i Mettlach, Tyskland. Vi sælger og markedsfører de to brands Villeroy & Boch / Gustavsberg på det danske marked. Med varemærket Gustavsberg tilbyder vi produkter til det komplette badeværelse i et funktionelt Nordisk design med stolte traditioner tilbage fra 1825. Med varemærket Villeroy & Boch, der startede helt tilbage i 1748 tilbyder vi eksklusivt design indenfor Bad & Wellness. Alle vores produkter produceres i Europa.

Kontakt os på kundeservice@gustavsberg.com

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness