Gå til indhold

Slip din indre designer løs

Med den nye Finion kollektion fra Villeroy & Boch får boligejeren nu mange nye valgmuligheder til at indrette et unikt badeværelse som en luksuriøs oase, der indbyder til afslapning og velvære.

Finion er en total badeværelsesserie, der giver et utal af kombinationsmuligheder og farvevalg med eksklusiv sanitet, elegante møbler, et unikt lys- og lydkoncept og luksuriøse badekar. At seriens produkter samtidig indeholder den nyeste udvikling inden for materialer og funktion fuldender billedet af den komplette badeværelseskollektion.

RENT OG KLART DESIGNUDTRYK
Seriens designer Patrick Frey har udnyttet Villeroy & Bochs avancerede keramiske materiale, TitanCeram, til at udvikle et elegant, tyndt og rent designudtryk. Det har resulteret i ti keramiske håndvaske i forskellige størrelser, med flere monteringsmuligheder og i tre forskellige farver. Serien omfatter endvidere flere modeller i vaskesøjler i ti forskellige farver.

Det rene og klare design går igen i seriens væghængte bideter og toiletter. Toiletterne er meget lette at rengøre takket være DirectFlush teknologien med åben skyllerand og glatte overflader. De er forsynet med sæder i SlimSeat udformning og SoftClosing funktion i hængslerne. Endvidere kan Villeroy & Bochs avancerede bidet-toilet ViClean-! 100 integreres i Finion serien.

MODULMØBLER
Finions kollektion af møbler understreger seriens mange kombinationsmuligheder. Hylder og skabe med grebsfri låger og skuffer leveres i flere moduler, der matcher det store udvalg af håndvaske. Overfladerne er specielt behandlede, så de er ridsesikre. Udvalget af farver er nærmest uendeligt med mulighed for kombinationer mellem klassiske hvide nuancer, dybsort og trendy stærke grønne, gule, røde og violette nuancer. Møblerne suppleres af et unikt LED lyskoncept til både skabe og spejle, et lydsystem, en anti-dug funktion samt en fjernbetjening til både lys og lyd.

LYS I BADET
Lyskonceptet er også integreret i Finion seriens fristående badekar, der leveres i flere forskellige versioner og med mange forskellige farvemuligheder, der matcher møbelseries brede farvepalette.

Villeroy & Boch Danmark A/S er et lokalt salgskontor for Villeroy & Boch AG gruppen med hovedkontor i Mettlach, Tyskland. Vi sælger og markedsfører de to brands Villeroy & Boch / Gustavsberg på det danske marked. Med varemærket Gustavsberg tilbyder vi produkter til det komplette badeværelse i et funktionelt Nordisk design med stolte traditioner tilbage fra 1825. Med varemærket Villeroy & Boch, der startede helt tilbage i 1748 tilbyder vi eksklusivt design indenfor Bad & Wellness. Alle vores produkter produceres i Europa.

Kontakt os på kundeservice@gustavsberg.com

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness