Gå til indhold
Nu kan du se, mærke og føle på et udvalg af vores badeværelsesdetaljer på Danmarks største byggeudstilling, Byggecentrum i Middelfart.

Habo Danmark udstiller på Byggecentrum Huset Middelfart

Vores produkter findes i den permanente badeværelsesudstilling, som er åben alle hverdage mellem kl. 10 og 17, samt udvalgte weekender.

Med vores badeværelsesdetaljer henvender vi os til dig, der lægger sidste hånd på dit nyrenoverede badeværelse. Men lige så meget til dig, der beholder det badeværelse, du allerede har, men ønsker at give det ny energi og flotte detaljer. Vi vil gerne bidrage til det praktiske og lækre badeværelse med produkter, der skaber en følelse af helhed og sætter prikken over i'et.

I vores sortiment findes der først og fremmest detaljer, som du kan montere og installere selv uden hjælp fra håndværkere. Små forandringer, der gør en stor forskel.

I badeværelset, ligesom i alle hverdagens miljøer, står vi for både funktion og design, og bidrager med omtanke og sans for detaljer.

Du er meget velkommen til at besøge os her:
Byggecentrum
Hindsgavl Allé 2
5500 Middelfart

Henrik Kragh

Pressekontakt Country Manager Danmark +45 20457729

Hverdagsdetaljer

Vi er Habo. Virksomheden fra byen med samme navn. Smedeværkstedet, der er udviklet til en af de førende nordiske virksomheder inden for funktionelle beslag og indretningsdetaljer. Med 100 års erfaring fortsætter vi med at udvikle os med en følelse for design og opmærksomhed for detaljer.

Habo
Trigevej 20, Søften