AKG lancerer Y-serien af hovedtelefoner i nyt design og med fantastisk lyd

Nu lancerer AKG sin Y-serie, der tilbyder et unikt og moderne design og en professionel AKG-lyd. Den nye serie er designet til at inspirere musikelskere og kombinerer AKG's prisbelønnede studielydkvalitet med design, komfort og smidighed.

For yderligere information: www.akg.com

– AKG er kendt for sin enestående evne til at producere prisbelønnede hovedtelefoner med professionel studielydkvalitet. Med Y-serien har vi kombineret AKG's velkendte lydkvalitet med et flot design, der giver musikelskere mulighed for at udtrykke deres kreativitet, samtidig med at de nyder deres yndlingsmusik, siger Michael Mauser, administrerende direktør, Lifestyle Division, HARMAN.

AKG Y50
AKG Y50 har AKG's velkendte lydkvalitet og et helt nyt design i blågrøn, gul, sort og rød. On-ear-hovedtelefonerne har lukkede ørekopper, der reducerer lyde fra omgivelserne, og 3D-hængsler, som gør, at kopperne let kan foldes sammen og dermed tager minimal plads. Hovedtelefonerne er fremstillet i gedigne materialer med rustfrit stål og aluminium i en letvægtskonstruktion, der gør, at man næsten ikke kan mærke, at man har dem på, og et 40 mm element, der giver brugerne en enestående lydoplevelse.

AKG Y50 leveres med en aftagelig 1,2 meter lang ledning med fjernbetjening/mikrofon for handsfree-funktion, hvilket gør, at man kan besvare opkald uden at gå glip af en eneste takt i musikken!

AKG Y40
AKG Y40 fås i blå, gul eller sort og har små ørekopper med AKG-detaljer. Det frække design er udviklet specielt til, at hovedtelefonerne skal være nemme at folde sammen og nemme at tage med. 3D-hængslerne og et blødt etui gør dem nemme at opbevare og transportere, og med 3-knapsfjernbetjeningen/mikrofonen kan man nemt håndtere musik og opkald.

Hovedtelefonerne leveres med en aftagelig 1,2 meter lang ledning og et 40 mm element. De har ørekopper, der lukker forstyrrende lyde ude og sørger for, at du kan høre hver eneste tone i musikken!

AKG Y45 BT
Bluetooth-hovedtelefonerne AKG Y45 BT giver musikelskere størst mulig smidighed og komfort. Med et genopladeligt batteri kan man lytte til musik trådløst i op til 8 timer. Hovedtelefonerne er også udstyret med NFC-teknik, der gør det nemt at tilslutte dem til telefoner med samme teknik.

Hovedtelefonerne, der er designet til at være nemme at tage med, er små og udstyret med 3D-hængsler, der gør dem nemme at folde sammen. De leveres med et blødt etui, som de kan opbevares i. På AKG Y45 BT sidder volumenkontrollen/mikrofonen på ørekopperne, så du behøver ikke finde din musikafspiller frem for at ændre volumen, og det er nemt at besvare opkald.

Hovedtelefonerne har et tidløst design og fås i sort med grå detaljer eller i hvid med beige detaljer.

Levering og pris
AKG Y50 fås fra og med juni for ca. 799 kr.
AKG Y40 fås fra og med juni for ca. 899 kr.
AKG Y45 BT fås fra og med juni for ca. 1 199 kr.

For flere informationer eller udlån af produkter kontakt:
Bite
harmanse@biteglobal.com

• Kunst, kultur, underholdning

• design
  • hovedtelefoner
  • lyd

HARMAN udvikler, fremstiller og markedsfører et bredt sortiment af lyd- og infotainmentprodukter til bilindustrien, almindelige forbrugere og professionelle brugere. Harman er verdens førende med premiummærker som JBL®, AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, Lexicon® og Mark Levinson® og har en førende ekspertise inden for lydteknologi. Virksomheden er velrenommeret blandt audiofile i alle generationer og understøtter aktivt førende professionelle entertainere og de scener, de optræder på. Over 25 millioner biler er i dag udstyrede med HARMANs lyd- og infotainmentsystem. HARMAN har ca. 14.900 ansatte over hele verden og havde en rapporteret omsætning på 4,5 milliarder dollar i tolvmånedersperioden, der sluttede den 30. september 2013. Harman Internationals aktier handles på NYSE-børsen i New York under koden NYSE:HAR.