JBL Synchros E-serien kombinerer et flot design med en imponerende bas

I JBL Synchros E-serien kombineres et prisbelønnet design med en førsteklasses lyd. Serien omfatter både in-ear-, on-ear og over-ear-modeller og har en række funktioner, som passer til enhver stil.

JBL Synchros E50BT
En over-ear-model, som er blevet tildelt prisen Red Dot Design Award 2014. Høretelefonerne har store 50 mm-enheder med JBL PureBass og en ekspansiv og klar lyd med et frekvensområde på 10 HZ-24 kHz. Høretelefonerne kan sluttes trådløst til andre enheder via Bluetooth.

Ved hjælp af ShareMe™-teknologien kan du streame din musik trådløst til et andet sæt høretelefoner, som også har ShareMe™, samtidig med at du kan tilslutte dem til yderligere to enheder. Funktionen JBL Pure Konnexx gør det muligt at føre håndfri samtaler i en fantastisk god lydkvalitet.

Det opladelige batteri gør, at du kan lytte til musik i 18 timer, og ørekopperne i blødt læder har en støjreducerende effekt. JBL Synchros E50BT er i et frækt design og fås i fire forskellige farvekombinationer, der tiltrækker lige så meget opmærksomhed som den fantastiske lyd. Høretelefonerne fås i handlen fra ultimo juni til en pris af 1 049 kr.

JBL Synchros E40BT
Disse on-ear-høretelefoner med Bluetooth tager JBL’s patenterede lyd med PureBass-ydelse til et helt nyt niveau. Også disse høretelefoner har vundet den prestigefulde pris Red Dot Design Award 2014. Med en 40 mm premiumenhed giver høretelefonerne med sit frekvensområde på 10 Hz-24 kHz et komplet lydbillede med en unik klarhed i såvel det høje som det lave register. Ved hjælp af høretelefonernes ShareMe™-funktion kan man dele sin musik med vennerne. Med et enkelt tryk på en knap kan man springe frem og tilbage mellem at lytte til musik og føre samtaler, og med det indbyggede batteri, som kan oplades via USB, har man mulighed for at lytte til musik i 16 timer non-stop.

Mikrofonen på ørekoppen med funktionen Pure Konnexx gør, at man kan ringe håndfri samtaler i en rigtig god lydkvalitet. Ørekopperne i kunstlæder lukker alle forstyrrende lyde ude og er monteret på den ergonomiske bøjle ved hjælp af 3D-hængsler, som gør at kopperne kan drejes i alle retninger for at give en perfekt pasform. JBL Synchros E40BT fås fra ultimo maj i fire farvekombinationer til en pris af 899 kr.

JBL Synchros E30
Dette er et sæt on-ear-høretelefoner, som passer til den, der altid er på farten. Også disse høretelefoner har med deres frække design vundet prisen Red Dot Design Award 2014 og har JBL’s legendariske lyd samt en mobilvenlig betjening. Med et 30 mm-element og JBL PureBass tager disse høretelefoner musikken til et nyt niveau med et bredt frekvensområde og en dyb bas. Ørekopperne i kunstlæder og bøjlens 3D-hængsler i aluminium giver total bevægelsesfrihed. Den aftagelige ledning har en fjernbetjening/mikrofon med flere funktioner, hvilket giver dig total kontrol over alt fra musik til samtaler. Høretelefonerne fås i handlen fra ultimo maj i fire forskellige farver til en pris af 599 kr.

JBL Synchros E10
Seriens in-ear-høretelefoner kombinerer smidighed og bekvemmelighed. De er udstyrede med JBL Signature Sound med PureBass-ydelse via en 8 mm enhed. Høretelefonernes avancerede design er ikke kun et spørgsmål om stil. De unikt vinklede øresnegle og deres pasform reducerer også støj fra omgivelserne, og med en-knap-betjeningen med mikrofon kan du styre både samtaler og musik. JBL Synchros E10 fås fra ultimo maj i fire farvekombinationer til en pris af 399 kr.

- Vores JBL Synchros-høretelefoner kombinerer en utrolig kraftfuld lyd med et innovativt design. De bedste høretelefoner kombinerer den højest mulige lydkvalitet med komfort og funktioner, der passer til brugerens livsstil. Og det er lige præcis, hvad alle høretelefonerne i JBL Synchros E-serien gør, uanset om man bruger dem hjemme i dagligstuen, i fitnesscentret, eller når man er på farten, siger Michael Mauser, President, Lifestyle Division, HARMAN.

For mere information om JBL Synchros E-serien besøg www.jbl.com

For flere informationer eller udlån af produkter kontakt Bite:
harmanse@biteglobal.com

• red dot design award 2014
  • lyd

HARMAN udvikler, fremstiller og markedsfører et bredt sortiment af lyd- og infotainmentprodukter til bilindustrien, almindelige forbrugere og professionelle brugere. Harman er verdens førende med premiummærker som JBL®, AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, Lexicon® og Mark Levinson® og har en førende ekspertise inden for lydteknologi. Virksomheden er velrenommeret blandt audiofile i alle generationer og understøtter aktivt førende professionelle entertainere og de scener, de optræder på. Over 25 millioner biler er i dag udstyrede med HARMANs lyd- og infotainmentsystem. HARMAN har ca. 14.900 ansatte over hele verden og havde en rapporteret omsætning på 4,5 milliarder dollar i tolvmånedersperioden, der sluttede den 30. september 2013. Harman Internationals aktier handles på NYSE-børsen i New York under koden NYSE:HAR.