BIG BIO Holstebro åbner før planlagt med eksklusiv forpremiere

BIG BIO Holstebro åbner før planlagt med eksklusiv forpremiere

Gallaåbningen af Midt- og Vestjyllands nye luksusbiograf er rykket til den 26. marts med eksklusiv forpremiere på den nye, stjernespækkede danske film Undtagelsen. Skuespillerne Danica Curcic og Amanda Collin vil introducere filmen ved gallaåbningen. Billetsalget til BIG BIO Holstebro åbner nu på fredag den 13. marts.

Premieren på James Bond filmen No Time To Die er på verdensplan blevet udskudt til november 2020. Derfor har BIG BIO Holstebro valgt at åbne den nye luksusbiograf allerede den 26. marts med en eksklusiv forpremiere på forårets store danske thriller-brag. Undtagelsen er en filmatisering af Christian Jungersens anmelderroste gennembrudsroman af samme navn med det stærke kvindelige firkløver Sidse Babett Knudsen, Danica Curcic, Amanda Collin og Lene Maria Christensen i hovedrollerne.

Store premierefilm på programmet
BIG BIO Holstebro åbner alle fem sale for publikum den 27. marts med stærke premieretitler som live-action filmatiseringen af Disneys Mulan, den Oscar-nominerede Little Women og den længeventede animations 2’er Trolls på Verdensturné. Alle film i BIG BIO Holstebro kan nydes i luksus-reclinere – elektronisk styrede sæder, der kan lægges helt ned – og med verdens bedste biograflyd, Dolby Atmos. Billetsalget starter nu på fredag den 13. marts, hvor også den nye hjemmeside går i luften.

Tag afsked med SCALA
Næsten 50 år efter at Poul Obel opførte biografen SCALA, lukker datteren Louise Obel nu biografen for at føre den ind i fremtiden med BIG BIO Holstebro, der åbner på en ny placering på Enghaven. Sidste åbningsdag for SCALA vil være søndag den 22. marts, og der vil være halvpris på popcorn, sodavand og slik hele weekenden.

BIG BIO Holstebro er den tredje luksusbiograf, som ejerne og ægteparret Henrik og Louise Obel står bag, og er den første nybyggede biograf i Midt- og Vestjylland i 10 år.

For yderligere info kontakt venligst undertegnede.

HAVE A/S

Kontakt: