HEDEGAARD VENDER HJEM TIL AALBORG MED STOR DOBBELTKONCERT

Efter at have erobret de største scener verden over vender HEDEGAARD hjem til Aalborg. I en dobbeltkoncert med Burhan G den 4. august i Karolinelund trykker ‘The King Of Car Music’ tempoet helt i vejret, og publikum kan glæde sig til et show fra øverste hylde, når en af landets største DJ's indtager scenen.

HEDEGAARD formår gang på gang at slå en tyk streg under sin position som international verdensstjerne. Senest med sin nye single “BORED”, hvor han for fjerde gang i træk har indtaget Top20 på QQ Musics EDM Chart i Kina, som svarer til vores Spotify. Men nu er han for en stund hjemme i Aalborg, hvor han i en unik dobbeltkoncert med Burhan G optræder i Karolinelund i Aalborg den 4. august 2023.

HEDEGAARD har brudt den internationale lydmur
I det sidste år har karrieren taget fart for den Aalborg-baserede DJ og producer. I februar kunne HEDEGAARD offentliggøre etableringen af sit eget pladeselskab OneHundred og har samtidig indtaget det kinesiske marked og opnået markante milepæle internationalt, som han før kun har turde drømme om. Men selvom singler og kæmpehits som “JEEP”, “ALL DESIGNER” og “BEIJING BABY” ligger i a-rotation på hitlisterne og radiokanalerne i Kina, holder den besindige nordjyde hovedet koldt.

HEDEGAARD udtaler:

- “Jeg er enormt ydmyg og taknemmelig for de muligheder, der opstår i øjeblikket. Jeg får muligheder, som virker helt surrealistiske for en dansk artist og især min position og popularitet i Kina har overvældet mig. Jeg vil i det kommende år spille på venues, som jeg før kun har turde drømme om. Det giver et sug i maven, når jeg tænker på alle de mennesker, der lytter med, og som er grunden til, at alt dette er muligt. Og derfor er det også ekstra fedt at kunne lave dobbeltkoncerten i Aalborg - der hvor det hele startede.”

Udover koncerten på hjemmebane i Karolinelund kan HEDEGAARD til juli se frem til sin første tour i Kina, hvor han skal spille sit debutshow i millionbyen Shanghai. Og som noget ganske sensationelt indtager HEDEGAARD rollen som det eneste vestlige jurymedlem i en gigantisk kinesisk talentkonkurrence, som afholdes i samarbejde med verdens største musikmedie, Billboard, og Kinas andenstørste sociale medie, Sina Weibo, der har over 582 millioner brugere.

HEDEGAARD gæstede også Aalborg Karneval i år - se videoen fra en vild festdag, som sluttede på hovedscenen med en sjælden gæst ved DJ-pulten, nemlig Jacob Risgaard.
Se videoen her
Download videoen her.

Læs mere om koncerten den 4. august i Karolinelund og køb din billet her.

HAVE Kommunikation & PR

For yderligere information, kontakt venligst:
Rikke Hesselholt · rikke@have.dk · 28 43 38 93
Amanda Larsen · amanda@have.dk · 26 19 94 59