Find fine brugte erhvervsbiler på detdigitalebilhus.dk

Dette er sponsoreret indhold

Om du er en nystartet virksomhed eller en med mange år på bagen, kan du stå og mangle en ny erhvervsbil. Men der er ingen grund til at smide en formue efter en helt ny bil, når du kan få en brugt erhvervsbil i tip top stand. På detdigitalebilhus.dk finder du et bredt udvalg af brugte biler, blandt andet varevogne, pick-up og ladvogne, der passer til de fleste erhverv. Du kan også finde mange muligheder inden for firmabiler.

Hvorfor købe brugt?

Jamen, hvorfor ikke? Brugtbilerne på detdigitalebilhus.dk er alle forholdsvis nye og derfor alle i imponerende god stand. Mange af bilerne har kun kørt få tusinde kilometer og har altså stadig mange gode år tilbage. Du får mulighed for at købe udstillingsmodeller og demomodeller til en rimelig pris og får altså en nærmest ny bil til gengæld. Men det kan også sagtens være biler, der har været brugt af andre til andre formål. Dog vil alle bilerne have gennemgået grundige tjek og fremstå topklargjorte.

6 måneders brugtbilsgaranti

Når du køber en brugt bil gennem ERA BILER via detdigitalebilhus.dk får du automatisk 6 måneders brugtbilsgaranti. Der er altså ingen risiko for at købe en brugt bil, som kort efter går i stykker, og så står du pludselig med en stor ekstraudgift i form af en service regning. De fleste biler, som du finder hos detdigitalebilhus.dk er biler, de har indkøbt som byttebiler, deres demobiler eller biler, som de har udlejet i andre sammenhænge. De er derfor meget bekendte med bilerne og deres tilstand, og udtaler selv, at de af den årsag gerne stille denne garanti. Det er dog vigtigt at påpege, at hvis bilerne stadig er dækket af producentens fabriksgaranti, så tilbydes der ikke en brugtbilsgaranti.

Fede erhvervsløsninger

Udover at købe en billig erhvervsbil, så kan du også få fornemme erhvervsløsninger, der passer lige til dit behov. Det kan være alt fra leasing af firmabiler, serviceaftaler og opbygning af erhvervsbilen. Ikke alle behov er ens, og hvorfor ikke gøre hverdagen nemmere med en erhvervsbil, der opfylder alle dine. Hos ERA BILER hjælper de dig med at skabe lige den bil med skræddersyede løsninger, der passer til dit arbejde. Det kan være, du har fundet den helt rigtige erhvervsbil, men bilen mangler nogle nødvendige egenskaber. Det kunne for eksempel være indretningen af bilen eller bilens ekstra funktioner, som et alulad, en kran eller en CargoBox.