RE: Et enestående lille kamera – Nu eksklusivt tilgængeligt i HTC Concept Store

Livet skal leves og opleves LIVE -og med RE er du klar til at udforske verden i et helt nyt perspektiv.
Nu er det slut med at opleve livet gennem dit kamera. Udforsk verden i et helt nyt perspektiv med RE, HTCs seneste innovation inden for fotografering. Med denne banebrydende innovation, genopfinder HTC konceptet om billeder og film.
Det unikke HTC produkt er nu tilgængeligt i HTC Concept Store som det første sted i Danmark - http://webshop.htcconceptstore.dk/

RE er et lille, håndholdt kamera, der giver dig mulighed for at udforske din kreative side og filme eller tage øjebliksbilleder og samtidig nyde øjeblikket fuldt ud.

Det stilfulde, cylinderformede kamera er som skræddersyet til din hånd, og med den indbyggede Greb-sensor tændes kameraet automatisk, når du tager det op. Med et enkelt klik på udløserknappen kan du tage kreative fotos eller videoer i høj kvalitet, hvilket gør det sjovt og nemt at forevige dine oplevelser.

RE kan anvendes med både Android og iOS styresystem.

Kom ind og oplev RE i HTC Concept Store, der ligger i hjertet af København. Med RE åbner en verden af kreative muligheder - og i december lancerer HTC Concept Store en række mounts (holdere), der kan hjælpe dig til at fange det perfekte billede i enhver situation.

RE sælges til 1.295,-

Fås i flere farver.

Læs mere om RE på:
www.recamera.com

• Telefoni, mobiltelefoni

• htc re

Om HTC
HTC Corp. (HTC) blev grundlagt i 1997 og har siden udviklet mange prisvindende mobile enheder og innovative teknologier. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC produkter omfatter smartphones med HTC Sense™, der er en flerlags grafisk brugergrænseflade, der giver en unik og meget intuitiv brugeroplevelse. HTC er noteret på Taiwan Stock Exchange (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger findes på www.htc.com

Pressehenvendelser

Pressekontakt +45 53 57 44 56