Hydroscand lancerer to fleksible vaskeslanger til forskellige arbejdstryk

Hydroscand lancerer to fleksible vaskeslanger til forskellige arbejdstryk

Nu udvider Hydroscand sortimentet med to højtryksslanger, der er tilpasset til håndtering af høje arbejdstryk, og som samtidigt er fleksible og nemme at håndtere.

De nye vaskeslanger er slanger i høj kvalitet til en god pris og går under betegnelsen Højtrykvaskeslange HTP – 1C H2O fleksibel og Højtrykvaskeslange HTP – 2C H2O fleksibel. Slangerne er smidige at håndtere – selv under trange forhold. De har en glat overflade, som er nem at rengøre for snavs og støv til fordel fra slanger med en profileret overflade.

Slangerne med et eller to lag stål afhængigt af, hvilket tryk de skal kunne håndtere. Højtrykvaskeslange HTP – 1C (1054-91) har ét lag stål og tåler et arbejdstryk på 250-300 bar afhængigt af dimension. Højtrykvaskeslange HTP – 2C (1055-91) har i stedet to lag stål, hvilket gør, at den kan håndtere et maksimalt arbejdstryk på hele 440-525 bar afhængigt af valgt dimension.

Vaskeslangerne er velegnede til vaskehaller, saneringsfirmaer, kloak- og spulefirmaer og vognmandsforretninger, hvor højtryksspuling skal kunne foregå hurtigt og effektivt. De er desuden velegnede til privat brug for alle, som vil have en kvalitetsslange til højtryksrenseren. Slangerne har en lang levetid og er nemme at håndtere og rulle sammen.

"Vi er glade for at kunne tilbyde flere alternativer i vaskeslangekategorien, så vi altid kan opfylde kundernes behov mere præcist. Det gælder, uanset om det drejer sig om arbejdstryk, dimensioner, fleksibilitet eller længde", siger Oskar Willhelms, salgsansvarlig for industrislanger hos Hydroscand.

Slangerne fås i dimensionerne 3/8" og 1/2". Andre dimensioner kan bestilles efter ønske. Begge slanger tåler et temperaturområde fra – 40 °C til + 155 °C.

De nye højtrykvaskeslanger kan købes monterede og klar til brug i udvalgte Hydroscand-butikker og sælges også umonterede via Hydroscands webbutik.