Du kan stadig få billetter til Iceland Airwaves 2012 med Icelandair Danmark

Selvom de almindelige billetter til den kommende musikfestival Iceland Airwaves 2012 er udsolgt, kan musikelskere stadig få fat i billetter ved at købe en pakkerejse med det populære islandske flyselskab Icelandair.

Icelandair tilbyder en Iceland Airwaves-pakkerejse, der inkluderer returrejse fra Danmark og en adgangsbillet til festivalen.

Kunstnere er bl.a. Sigur Rós, Of Monsters and Men, Swans, Ben Frost, Django Django, Ghost Poet, For A Minor Reflection, Kira Kira og Ólafur Arnalds.

I løbet af festivalen kan man desuden opleve en række gratis optrædener forskellige steder i centrum af Reykjavik uden for de officielle koncertpladser.

Festivalen Iceland Airwaves er en årligt tilbagevendende musikfestival, der er stolt af at kunne promovere internationale og islandske musikere, der står over for at skulle erobre verdenen. Alt dette finder sted i den unikke islandske party-atmosfære. Den første Iceland Airwaves-festival løb af stablen tilbage i 1999 som en engangsforestilling i en flyhangar i Reykjavik Lufthavn. Siden da har festivalen dannet grobund for masser af ny musik og tiltrækker således hundredvis af festdeltagere, journalister og branchefolk fra hele verden. David Fricke, chefredaktør på Rolling Stone, har kaldt Iceland Airwaves "den fedeste forlængede weekend på året i kalenderen over musikfestivaler."

Iceland Airwaves finder sted 31. oktober-4. november 2012.

For at bestille pakkerejsen til Iceland Airwaves 2012 med Icelandair skal du besøge http://www.icelandair.dk/offers-and-bookings/book-packages/package/item437361/Iceland_Airwaves_2012/.

• pakkerejser til iceland airwaves
  • tilbud på iceland airwaves
  • sigur rós
  • islandsk flyselskab