Fly til Denver fra Billund med Icelandair i 2012

Icelandair tilbyder fly til Denver fra Billund for passagerer der vil nyde Rocky Mountainsvidundere og byen Aspen som sommerferieby i USA.

Generaldirektør for Icelandair, Birkir Hólm Guðnason, forklarer: „Denver er en spændende destination for både sommer- og vinterrejser. Denver ligger ved foden af Rocky Mountains med nogle af verdens bedste skiområder, og den pragtfulde by, Aspen, ligger kun fire kilometers kørsel væk. Denver kan prale af 300 solskinsdage om året, og så er det en kulturel og mangfoldig by.“

Denver i Colorado er den niende destination i Icelandairs Nordamerikanske destinationsnet for 2012, og vi flyver til den hele året rundt.

Icelandairs flåde udvides fra begyndelsen af sommeren 2010, til et samlet antal på 16 Boeing 757-maskiner — to mere end i fjor.

I disse fly til Denver, som i alle destinationer i Nordamerika, kan passagererne vælge at tage et stop-over i Island uden ekstragebyr.

Icelandair har været Islands ledende flyselskab i over 70 år og flyver til otte destinationer i Skandinavien: København og Billund i Danmark, Stockholm og Göteborg i Sverige, og Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i Norge. I Nordamerika flyver Icelandair til New York, Boston, Minneapolis, Orlando, Seattle, Washington DC, Denver i USA, og Toronto og Halifax i Canada.

Vil du vide mere om fly til Denver fra Billund, så besøg www.icelandair.dk

• Fly fra Danmark til Denver
  • Fly fra Danmark