Forsalgsbilletter til Iceland Airwaves 2013 nu til nedsat pris

Det er blevet meddelt, at et begrænset antal forsalgsbilletter til Iceland Airwaves 2013 musikfestivalen er til salg nu, til en særlig rabatpris.

Billetter til den femtende Iceland Airwaves musikfestival er nu til salg til en særlig discountpris efter først til mølle-princippet. Dette er en enestående mulighed for at købe billetter til den populære musikbegivenhed før de bliver udsolgt. Som forusdsagt af festivalens organisatorer, blev billetter til 2012 festivalen udsolgt hurtigere end nogensinde før, og efterspørgslen efter billetter vokser hurtigt.

Iceland Airwaves 2012 blev til den største begivenhed i festivalens historie, fra begyndelsen i 1999, hvor nogle af de helt store islandske og internationale kunstnere optrådte, herunder Sigur Rós, Of Monsters and Men, The Vaccines, Doldrums, Ben Frost, og Purity Ring.

Rolling Stone Magazine havde dette at sige om festivalen i Island: ”Der er mange grunde til, at jeg bliver ved med at komme til Iceland Airwaves – kulturen og naturens storhed; kvaliteten og dybden i musikken; de venner jeg har fået. Her er en anden: den konstante mulighed for overraskelse. Jeg forventer mere af det samme næste gang. Og det tror jeg på.”

Iceland Airwaves vil blive afholdt fra d. 30. oktober til d. 3. november 2013, og forberedelserne er allerede i gang – de første kunstnere vil blive annonceret i begyndelsen af det nye år.

For at booke fly til Island og billetter til Iceland Airwaves hos Icelandair, besøg http://www.icelandair.dk/offers-and-bookings/book-packages/package/item437361/iceland_airwaves_2013/.

Image: flickr.com/olafur

• Kunst, kultur, underholdning