I morgen onsdag 16. marts letter Icelandair til Chicago, fire gange om ugen hele året.

Så er det lige før for i morgen onsdag 16. marts letter første Icelandairfly til Chicago med fire ugentlige afgange hele året.

Det bliver et velkomment gensyn når Icelandairs Chicagorute åbner, for selskabet har tidligere været på de kanter i en 15 år lang periode fra 1973 – 1988. Icelandair har været i luften siden 1937 og har gennem tiden spillet en vigtig rolle i forhold til at forbinde Europa med Nordamerika via Island og med snart 16 meget forskellige nordamerikanske destinationer i både øst, vest, syd og nord er planen lykkedes.

Flyver man med Icelandair til Nordamerika er der to modeller: Det nemme og ukomplicerede flyskifte i Keflavik og hurtigt videre over Atlanten eller man kan vælge en Icelandair Stopover og blive i Island i op til syv dage uden ekstra billetomkostninger og få to meget forskellige oplevelser på samme rejse.

Chicago O’Hare International er en af USA's er mest velfungerende og moderne lufthavnen og en oplagt gateway til midtvesten med mange videre forbindelser.

• mystopover
  • stopover