Ifö Sense badeværelsesmøbler

Nu kan du customize dit badeværelsesmøbel fra Ifö

Design dit drømmebad

Tiden med færdige løsninger og one size fits all-produkter er for alvor ovre. I stedet er hacks af eksisterende produkter og skræddersyede løsninger et hit.

Ifö, der er en del af Geberit Group og producerer badeværelsesmøbler, har netop lanceret en mulighed for at hacke - eller tilpasse - deres møbler.

Ifo-sense.dk kan du nu indrette dit eget badeværelse med møbler, farver, vaske og greb, og i ro og mag designe den badoase, du drømmer om. Du kan oven i købet vælge præcis den væg- og gulvfarve, dit eget badeværelse har.

Når du har valgt alt udstyr, kan du vælge at få sendt et tilbud på din mail med alle varenumre og priser.

Nye greb

Ifö har lavet 11 nye greb, i fire forskellige design i læder og/eller metal med forskellige overflader.

Alle kan monteres på hele Sense-serien – også den, du måtte have derhjemme allerede.

Priser fra 83 kr. stykket.

Emner

Ifö er en del af Geberit Gruppen, der har aktiviteter verden over og er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi- og badeværelseskeramiksektorerne.

Produktionskapaciteten omfatter 29 produktionsanlæg, hvoraf de 6 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Geberit har mere end 12.000 medarbejdere i over 50 lande og genererede en nettoomsætning på 3,1 mia. CHF i 2019. Geberit er børsnoteret på SIX Swiss Exchange siden 1999. Geberit har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Der er omkring 50 ansatte i Geberit i Danmark.

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & Kommunikationsrådgiver +45 28 58 80 76
Nina Slothuus

Pressekontakt Head of Marketing Danmark +45 24 44 34 93

Caroline Cecile Olesen

Pressekontakt Kommunikationsrådgiver PR 22257976

Ifö, Inspireret af naturen

Ifö er et af de ældste og mest populære brands på danskernes badeværelser med et bredt sortiment af toiletter, håndvaske, møbler og bruseløsninger. Produkterne er produceret i Sverige, hvor Ifö har arbejdet med badeværelser i over 80 år. Ifö er en del af Geberit Group, som er markedsleder inden for sanitetsprodukter i Europa.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup