FUND – god kvalitet til fornuftige priser

Hos ILVA har vi introduceret konceptet FUND, som består af udvalgte populære varer fra vores sortiment. Disse varer er af vores kendte ILVA-kvalitet, og fås altid til en skarp og lav pris, hvor alle kan være med.

”Hos ILVA har vi Danmarks største sortiment i alle prisklasser, og vi har gjort os ekstra umage for at finde de helt rigtige sofaer til FUND-konceptet. Disse sofaer er favoritter blandt vores kunder, og som en del af FUND skal de være til en skarp pris hver dag. Desuden skal leveringstiden være kort, og ofte kan varerne leveres inden for to til fire hverdage,” fortæller Rami Jensen, CEO hos ILVA.

FUND-konceptet er især relevant for studerende. Hvis man netop er flyttet til en ny by for at studere, så står man muligvis og mangler et sidste lækkert møbel for at fuldende det nye hjem. Her er det oplagt at kigge på FUND, hvor man har muligheden for at fuldende sin lejlighed uden det skal gå ud over økonomien – og så er der stadig råd til en biograftur med vennerne og en øl i fredagsbaren.

FUND inkluderer blandt andet vores to sofaserier, Chisa og Cleveland.

Chisa er en trendy og lækker sofa i velour. Den har et dekadent og blødt udtryk og fås i flere farver.

Cleveland er en af vores bedst sælgende sofaserier og kendetegnes ved det væld af kombinationsmuligheder, den fås i. Dette gælder både størrelse, opsætning, betræk og farve.

Hos ILVA har vi et sortiment, hvor det i stor grad er muligt at tilpasse vores møbler efter eget ønske, så du selv kan designe netop den version af møblerne, der passer ind i dit hjem.

ILVA er Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr. ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise . ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP