New Traditions – velour

Hos ILVA repræsenterer AW19 bl.a. stilgruppen New Traditions og der ses en tendens til, at kunden gerne vil indrette med dekadente materialer som bl.a. velour.

New Traditions er en stilart inspireret af en mindre kendt side af 70’erne, der repræsenterer en sammensmeltning af komfort og luksus. Møblerne findes i runde former med dybe farver som sennepsgul, brændt orange og midnatsblå. Ikoniske materialer er velour, fløjl, læder og mørkt træ. New Traditions er en moderne oplevelse af dekadent luksus og velvære.

Velour er et af de materialer, der repræsenterer stilgruppen "New Traditions". Det er et dekadent og stilrent materiale, der giver udtryk for luksus og varme. Det kan bruges til større møbler, hvor velour kan gøre dem til omdrejningspunkt i hjemmet. Velour kan også bruges til dekoration i form af puder og puffer, hvilket er oplagt til at pifte en minimalistisk indretning op, og bidrage med en lækker deltalje.

Hos ILVA har vi et bredt sortiment af velourmøbler, hvad enten det drejer sig om sofaer, lænestole, puder, puffer eller plaider.

Orto hjørnesofa med chaiselong. L 292 x D 164 cm. 12.999.-

Blue billede. L 90 x H 120 cm. 899.-

Zamora vitrine. L 80 x D 37 x H 200 cm. 6.999.-

Siblo ryatæppe. L 190 x B 130 cm. 1.899.- L 230 x 160 cm. 2.799.-