ILVA Christmas – Enchanted Simplicity

Det er ikke kun i løbet af året, at kunderne gerne vil indrette med den nordiske stil. Hos ILVA har vi også set en tendens, til at interessen for den nordiske stil gør sig gældende i forbindelse med julen. Derfor præsenterer vi, i forbindelse med julen 2019, stilgruppen Enchanted Simplicity, som bl.a. kendetegnes ved moderne enkelthed, delikate farver og dæmpede toner.

Enchanted Simplicity er den moderne version af nordisk jul. Temaet er kendetegnet ved en minimalistisk enkelthed, hvor både farver og materialer er delikate og afdæmpede. Ikoniske farver hertil er champagne, irret grøn samt matte toner af grå, sølv og guld. Temaet hylder naturen med brugen af grene, gran, mos og bær, der komplimenterer den nordiske stil. Stilartens simple udfoldelse betyder, at den nemt kan passe ind i alle moderne hjem.

Fra og med uge 42 er det muligt at gå på opdagelse og lade sig inspirere af alle de lækre julevarer.

ILVA er Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr. ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise . ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP