ILVA i Holbæk fejrer nyrenoveret bolighus

ILVA Holbæk har i en længere periode været under ombygning, men står nu helt skarp med masser af inspiration til kunderne. Bolighuset inviterer derfor til Grand Opening i weekenden d. 14. – 16. oktober, hvor der vil være masser af tilbud.

I månedsvis har håndværkere og ILVAs medarbejdere knoklet for at være klar med et komplet nyrenoveret bolighus. Der er blevet indrettet og klargjort og kunderne kan nu glæde sig til en oplevelse ud over det sædvanlige.

”Danskerne har virkelig fået øjnene op for indretning af deres bolig, uderum og ferieboliger, og derfor er vi stolte over, at vi nu kan fremvise et inspirerende og nyrenoveret bolighus fyldt med indretningsløsninger, der vil give kunderne masser af inspiration til boligindretningen,” udtaler Kevni Musovski, butikschef i ILVA Holbæk.

Grand Opening

Det nyrenoverede ILVA bolighus fordeler sig over to etager og udgør et areal på omtrent 4.000 kvadratmeter.

– Bolighuset har været åbent under hele renoveringen, så vi har allerede høstet rosende ord fra såvel eksisterende som nye kunder, siger Kevni Musovski, der sammen med de andre kollegaer ser frem til at yde kunderne en faglig og kompetent rådgivning i Holbæk - uden byggerod.

Derfor ser vi meget frem til weekenden d. 14. - 16. oktober, hvor vi står klar med masser af gode tilbud og hvor du finder skarpe priser på et stort udvalg af varer, fortsætter Kevni Musovski.

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 43 bolighuse i Danmark, 9 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.