ILVA i Ishøj bliver ombygget til fremtidens bolighus

ILVA i Ishøj er kædens største bolighus, som nu skal igennem en større ombygning. Bolighuset kommer til at stå som kædens ”Flagship Store”, hvor man vil få den fulde oplevelse af ILVAs DNA indenfor boligindretning.

ILVA Ishøj er et ikonisk og toneangivende bolighus, som de fleste kender og som fremadrettet vil være first mover på mange nye, spændende tiltag i kæden. Bolighusets udtryk kommer til at afspejle fremtidens møbelhuse, hvor kunderne kan søge inspiration og se alt fra de nyeste tendenser til de tidsløse, klassiske stilarter.

”Vi glæder os utrolig meget til at kunne vise et nyt bolighus, der står klar til at møde kundernes forventninger til inspiration og en endnu bedre oplevelse, når de handler hos os. Under ombygningen holder vi åbent på vanlig vis. Kom forbi og følg forvandlingen og gå på opdagelse i de mange gode tilbud, vi vil have igennem hele ombygningsperioden”, udtaler Ibrahim Abou-Dalal, butikschef i ILVA Ishøj.

Når bolighuset står helt klar, vil det blive fejret med en kæmpe genåbningsfest.

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 42 bolighuse i Danmark, 8 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.