Travlhed i ILVA Ishøj på trods af nedlukning

I disse tider er der ikke meget, der er som det plejer. Sådan er det også for ILVAs 42 bolighuse, der lige nu må holde lukket grundet de gældende restriktioner. I ILVA Ishøj udnyttes tiden med en større ombygning, som skal resultere i ILVAs ”Flagship Store”, hvor man vil få den fulde oplevelse af ILVAs DNA indenfor boligindretning.

”Vi glæder os utrolig meget til at kunne vise et nyt bolighus, der står klar til at møde kundernes forventninger til inspiration og en endnu bedre oplevelse, når de handler hos os. Selvom vi lige nu holder lukket, så gør vi hvad vi kan for at yde den samme service. Derfor er vi også glade for at kunne tilbyde vejledning på både telefon og chat samt digital fremvisning,” udtaler Ibrahim Abou-Dalal, butikschef i ILVA Ishøj.

Når bolighuset står helt klar, vil det blive fejret med en genåbningsfest på den ene eller andet måde, alt efter hvordan verden ser ud. Personalet ser frem til at byde kunderne velkommen til et bolighus fyldt med inspiration til boligindretningen og vil stå klar til at give kunderne professionel rådgivning.

Bolighuset har måtte tænke kreativt for at få solgt ud af deres udstillingsmodeller for at gøre plads til ombygningen og de mange nyheder, der er lige på trapperne. Derfor kan kunder lige nu finde møbler på DBA til super skarpe priser.

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 42 bolighuse i Danmark, 8 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.