ILVA i Slagelse fejrer nyrenoveret bolighus

ILVA Slagelse har i længere tid været under ombygning og står nu helt skarp og klar til en fejring. Bolighuset inviterer derfor kunderne til at komme til en Grand Opening weekend d. 28.-30. maj, hvor der vil være masser af tilbud, og kunderne kan være heldige at vinde deres køb.

Det sidste års tid har været noget anderledes, og den seneste nedlukning gav mulighed for at bruge mere tid på ombygningen af flere af ILVAs bolighuse, herunder ILVA i Slagelse.

”Danskerne har virkelig fået øjnene op for indretning af deres bolig, uderum og ferieboliger, og derfor er vi stolte over nu at kunne fremvise et bolighus, der står super skarpt fyldt med flotte indretningsstudier, der vil give vores kunder masser af inspiration til deres egen boligindretning,” udtaler Nikolaj Gregersen, butikschef i ILVA Slagelse.

Grand Opening i Slagelse

En fejring af det nyrenoverede bolighus er på sin plads, men dette skal selvfølgelig gøres med omtanke.

”Tidligere når vi har holdt åbningsfester, så har det blandt andet været med køtilbud, men som tiden er nu, kan vi ikke opfordre til ekstraordinær kødannelse. Men selvfølgelig vil der være ekstra gode tilbud til kunderne, der kommer i genåbningsweekenden,” udtaler Martin Hallund, kædedirektør i ILVA.

Weekenden byder også på en kæmpe konkurrence, hvor kunder, der har købt fredag, lørdag eller søndag i uge 21, kan deltage i konkurrencen om at vinde deres køb.

Kort fortalt om bolighuset

• Bolighuset ligger på Japanvej 4, 4200 Slagelse
  • Bolighuset holder genåbningsfest med masser af tilbud og kæmpe konkurrence fredag d. 28.-30. maj 2021.
  • Find åbningstider i Slagelse her

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 42 bolighuse i Danmark, 8 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.