Tips til indretning med blå nuance

Farver har stor indvirkning på vores humør og med de rette farver, skaber du nemt den rette stemning. Blå nuancer lyser op i forårs- og sommermånederne og er en fin kobling til både himmel og hav.

Den blå farve betragtes som værende gavnlig for sind og krop og skaber en følelse af ro, afslapning og orden, så når du vælger at tilføre tilbehør i blå nuancer til din indretning, opnår du både et forfriskende spil i boligen og en fantastisk indvirkning på humør og psyke.

Blå findes i et utal af nuancer, der kan spille sammen på kryds og tværs, så er du ikke til den meget fremtrædende blå farve, kan den med fordel kombineres med mildere farver. Ønsker du en stilsikker og moderne farve i boligindretningen, så er blåt boligtilbehør et godt bud. Skift f.eks. puderne i sofaen til blåt tone-i-tone betræk, tilføj en plaid i en blå nuance og stil en blå vase på sofabordet.

Muligheder er mange, så det er bare at gå på opdagelse i ILVA´s bolighuse, som har et væld af flotte varer i blå nuancer.

Produkter på billedet

1. Alyssa pudebetræk, 45 x 45 cm, 249.-
  2. Moss gavlpudebetræk, 60 x 90 cm, 349.-
  3. Pico kasse, 20 x 10 x 20 cm, 79.-
  4. Gordo vase, 50 x 31 cm, 499.-
  5. Decent vase, 20 x 16,5 cm, 199.-
  6. Dudet vase, 22 x 18 cm, 199.-
  7. Cale væglampe, 24,5 x 24,5 cm, 449.-
  8. Heim 2 ½ pers. Sofa, 200 x 120 cm, 12.699.-
  9. Amar plaid, 130 x 170 cm, 279.-
  10. Addington plaid, 130 x 170 cm, 459.-
  11. Nada tuftet tæppe, 60 x 230 cm, 1.899.-
  12. Pobourg decofad, 28 cm, 159.-
  13. Juliet kande, 23 x 20 cm, 299.-
  14. Cale gulvlampe, 135 cm, 999.-
  15. Julia Lux lænestol, blødt velourstof, 7.399.-

• ss22

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 43 bolighuse i Danmark, 9 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.