Gå til indhold
Møbelnyheder til skandinaviske badeværelser fra INR: Badeværelsesmøbler med mange valgmuligheder

Nyhed -

INR står for svenskfremstillede bruseløsninger og badeværelsesmøbler i skandinavisk design, der med sin høje kvalitet og lange levetid skaber en enklere hverdag for kunderne. Nu lanceres to nye møbelserier, der på hver sin måde frister sanserne: Grand Grip og Viskan Shade.

I de tre eksisterende møbelserier, der både hver for sig men også tilsammen giver mange muligheder indenfor størrelser, farver og materialer – lancerer INR nu to nye komplette designs, med opbevaring og højskabe.

Bag udviklingen står INRs produktdesignere Henrik Gustavsson og Robert Heimbro. Henrik fortæller om, hvordan trends inspirerer ham og teamet i designprocessen.

”Vi ser en stigende interesse for taktile materialer i hele badeværelset. Fremtidens forbrugere vil opleve badeværelset gennem alle sine sanser, det er ikke nok, bare ”at se godt ud”. For os har den ægte træfinér, hvor man mærker årerne og strukturen, altid været den rigtige vej at gå. Det er her Grand Grip passer helt perfekt ind og nu tilbydes i tre forskellige nuancer af egefinér.”

Grand Grip i Dark Oak

Med Viskan Shade arbejdes der mere udfra en visuel orientering, med mange valgmuligheder for konsumenten. Robert Heimbro fortæller:

”Shade har en smal ramme på fronten der skaber et stilfuldt skyggespil, når lyset rammer den. Et moderne take på den klassiske rammefront, den kan leveres i mathvid eller valgfri farve på NCS-skalaen. For første gang tilbyder vi konsumenten muligheden på et 120 cm møbel, at vælge vasken placeret i højre eller venstre side og dermed samtidig give mere bordplads.”

Viskan Shade i Premium White

Som altid er aspekterne omkring levetid og bæredygtighed, centrale i designprocessen. Alle møbler fra INR fremstilles på egen fabrik i Jönköping, hvilket giver kontrol over hele produktionskæden og minimerer behovet for at transportere komponenter over lange afstande. Den unikke overfladebehandling TX Top Extreme™ beskytter møblet mod fugt og forlænger levetiden, sammenlignet med mange andre overfladebehandlinger, der findes på markedet.

Grand Grip

Grand Grip kendetegnes ved sit harmoniske udtryk med de integrerede elegante greb, hvor de to skuffefronter mødes. Vælger du dit møbel i finér, er grebslisten i massiv eg. Serien fremstilles i Sverige og leveres med overfladebehandlingen TX Top Extreme™ der beskytter mod fugt og slitage i mindst 15 år.

Mål/bredde: 60 / 80 / 100 / 120 / 140 cm

Højde: 570 mm

Dybde: 450 mm

Mere om Grand grip

Viskan Shade

Designidéen bag Viskan Shade er det moderne take på den klassiske rammefront. Omkring fronterne sidder en smal ramme, der skaber en let, stilfuld skygge når lyset rammer møblet. Serien fremstilles i Sverige og leveres med overfladebehandlingen TX Top Extreme™ der beskytter mod fugt og slitage i mindst 15 år.

Mål/bredde: 40 / 50 / 60 / 80 / 100 / 120

Højde: 490 mm

Dybde: 345 / 425 mm

Mere om Viskan Shade

Om INR

INR står for svenskproducerede bruseløsninger og badmøbler i skandinavisk design, der skaber forudsætninger for et behageligt og personligt badeværelse lige til dig.

Skandinaviske badeværelser

21124 Malmö