Gå til indhold
Et ”Match made in heaven” med badeværelsets mest essentielle metaller i et samarbejde med Primy

Pressemeddelelse -

Interessen for nye og spændende farver i badeværelset er eksploderet, sortimentet findes – men udfordringen ligger ofte i at matche nuancerne på tværs af de forskellige produktgrupper. Med INRs nye koncept Unleashed, åbner der sig et hav af muligheder.

Chancerne for at en blind date resulterer i livslang kærlighed er ret små, det kan vi nok blive enige om. Det samme gælder match af metallerne i badeværelset. At vælge brusevæg, armatur og håndklædetørrer fra forskellige mærker og lykkes med at få et perfekt match i finishen er ikke let. Og er alternativet så - at gå på kompromis med og vælge et armatur i én finish og tage resten i en anden. Eller blot nøjes med krom eller mat sort, når det du egentlig leder efter, er varme, glød og passion. Er det virkelig noget for dig?

Unleashed giver dig et farvematchet og komplet koncept med børstede metaller til badeværelsets mest bærende produkter: brusevæg, brusesystem, håndklædetørrer og håndvaskarmatur. De finish, som INR kalder Brushed Stainless, Brushed Brass och Brushed Bronze, er lavet af rustfrit stål, de to sidstnævnte med PVD-behandlet overflade. Beslagene til bruseserien ARC Original er PVD-behandlet messing, men farvematchningen er stort set identisk.

Håndklædetørrer LINE, brusevægge ARC 20 Original, brusesystem STEEL PLEASURE 2 og håndvaskarmatur STEEL VOYAGE high i Brushed Bronze.

Et andet "match made in heaven" – og en af de vigtige brikker i puslespillet Unleashed – er samarbejdet mellem INR og den svenske armatur-producent Primy – The Architect's Choice. INR's chef for indkøb og R&D, Kristian Olsson, fortæller:

- INRs produktstrategi er tydelig: "Vi gør kun det, vi er bedst til. Med resten, etablerer vi et samarbejde”. Det gør vi for at kunne garantere det kvalitetsniveau, som INR-brandet står for. Vi er enormt glade for, at vi har fundet et perfekt match til vores bruseserie ARC Original og håndklædetørreren LINE i Primys eksklusive armaturer. Det føles fantastisk at kunne forsyne markedet med matchende finish til alle vores produktgrupper.

Svenske Primy står for armaturer i Premium kvalitet - skabt i rustfrit stål og dermed fri for bly, noget der efterspørges på det nordiske marked. Ola Andrée, CEO hos Scandtap Primy, ser også meget positivt på samarbejdet med mulighed for at vokse i alle sine kanaler:

- Det er rigtig sjovt at samarbejde med INR under INR by Primy-mærket. Begge vores brands rimer på kvalitet og værdier, og vi ser store muligheder for at nå ud til en endnu bredere målgruppe gennem dette samarbejde.

Vaskeskabe AIR Wood i Dark Oak, håndvaskarmatur STEEL VOYAGE high og bundventil i Brushed Bronze.

INR er nordisk design på badeværelsesmøbler i premium kvalitet - og i materialer skabt til at holde i hjemmets mest udsatte miljø - i mindst 15 år. INR designer, producerer og sælger badeværelsesmøbler, armaturer og håndklædetørrere og er svensk markedsleder inden for bruseløsninger. INR blev grundlagt i 1988 i Skåne og har hovedkontor i Malmø samt produktion i Jönköping og Malmø. Virksomheden er siden 2020 ejet af den danske producent af badeværelsesmøbler Dansani. De primære markeder for INR er Sverige, Norge, Finland og Danmark. Læs mere på www.inr.dk

Skandinaviske badeværelser

INR står for svenskproducerede bruseløsninger og badmøbler i skandinavisk design, der skaber forudsætninger for et behageligt og personligt badeværelse lige til dig.

21124 Malmö