Gå til indhold
Sådan byggede skiskytte stjernen Johannes Thingnes Bø sit drømmehus med badeværelser i forskellige stilarter

Pressemeddelelse -

For en af tidens mest betydningsfulde skiskytter - som ydmygt siger, at han nok har opnået det meste af det, han nogensinde har drømt om - var der endnu en drøm tilbage at opfylde: at bygge og indrette sit drømmehus. Huset i norske Kongsvinger stod færdigt i juli 2022 og her er stortrives Johannes og familien, hvis hverdag er et evigt puslespil med fokus på træning og kvalitetstid som familie.

Planlægning og indretning af det nye hus tog tre år og var et meget krævende projekt. Johannes og hans kone Hedda var med i hele processen og kan nu endelig trække vejret og nyde hjemmet sammen med familie og venner.

I den store betonvilla med træpaneler og udsigt over Glomma med omkringliggende skove er der flere badeværelser indrettet i forskellige stilarter og til forskellige formål. Til væggene i masterbadeværelset valgte Johannes og Hedda en keramisk flise med hvidt marmorlook og til gulvet en mørk klinke med hvidt mønster. Sammen skaber de en cool omvendt effekt, hvortil de valgte to kommoder fra INRs limited edition møbelserie GRAND Walnot.

GRAND Walnot 2 x 100 cm med specialbestilt bordplade der varmer og imponerer.

Skræddersyet bruseløsning i ARC Frame serie.

Håndklædetørreren LINE

Bag det gennemsigtige, specialbestilte glasparti med dør finder vi badeværelsets badekar, der er beklædt med samme marmor som rummets vægge. En praktisk og stilren rum-i-rum løsning, der giver en hyggelig følelse, og som holder både vandet og den behagelige varme på plads. Glasvæggen i 8 mm glas kommer fra INRs ARC Frame serie. I samme rum har Johannes fået installeret to LINE håndklædetørrere.

Husets indretning har en behagelig atmosfære med varme toner, træ og betong

Holdbare valg

På familiens badeværelser går farveskalaen mod sand og naturens grå toner. Her valgte Johannes og Hedda også bruseløsninger, møbler og spejlskabe fra INR. Fokus i disse badeværelser er den praktiske brug med flere småbørn i huset og alt der følger med, fra bad til tandbørstning på transportbånd. Derfor var det vigtigt at badeværelset og indretningen holder længe, og parret lagde meget tid og mange kræfter på at finde de bedste produkter. Brusevæggen kommer fra INRs ARC Original serie.

Vaskeskab GRAND Solid og spejlskab STAGE.

Brusedør ARC Original

Et gæstebadeværelse med en stærk identitet

Mens dampen var på sit højeste, benyttede Johannes og Hedda også lejligheden til at planlægge og indrette gæstebadevörelset. Her ville de skabe noget, der adskilte sig fra de andre badeværelser i både stil og følelse. De valgte et coolt marmor møbel til et skakternet gulv og armatur i guldtoner. Til dette, brusedør ARC 4 Frame fra INR.

Læs hele reportage om Johannes' drømmehus
: inr.dk/iconic-by-johannes

INR er nordisk design på badeværelsesmøbler i premium kvalitet - og i materialer skabt til at holde i hjemmets mest udsatte miljø - i mindst 15 år.INR designer, producerer og sælger badeværelsesmøbler, armaturer og håndklædetørrere og er svensk markedsleder inden for bruseløsninger. INR blev grundlagt i 1988 i Skåne og har hovedkontor i Malmø samt produktion i Jönköping og Malmø. Virksomheden er siden 2020 ejet af den danske producent af badeværelsesmøbler Dansani. De primære markeder for INR er Sverige, Norge, Finland og Danmark. Læs mere på www.inr.dk

Skandinaviske badeværelser

INR står for svenskproducerede bruseløsninger og badmøbler i skandinavisk design, der skaber forudsætninger for et behageligt og personligt badeværelse lige til dig.

21124 Malmö